Sinterklaas 2021

Hoihoi,

In het Nederlands:

Sinterklaas is weer op weg naar Nederland (en Duitsland denk ik ook). Met name voor de kinderen is het Sinterklaasjournaal alweer te zien, op televisie of ook online:

De landelijke intocht van Sinterklaas zou dit jaar in Utrecht plaatsvinden, maar is i.v.m. corona afgezegd.

Niet vergeten na je weekend je schoen al regelmatig te zetten, wie weet zit er al wat in. Veel Sinterklaasliedjes zingen helpt :slight_smile:

Auf Deutsch:

Hallo,

Sinterklaas ist wieder auf dem Weg in die Niederlande (und nach Deutschland, denke ich doch auch). Speziell für Kinder ist die „Sinterklaastagesschau“ wieder zu sehen, entweder im Fernsehen oder online:

Der nationale Auftritt von Sinterklaas sollte dieses Jahr in Utrecht stattfinden, wurde aber wegen Corona abgesagt.

Vergiss bitte nicht, nach dem Wochenende bereits den Schuh zu stellen, wer weiß, ist ja schon etwas drin. Viele Sinterklaas-Lieder zu singen hilft :slight_smile:

Groetjes!

Ralf

3 „Gefällt mir“

Gisteravond werd het heel spannend voor de kinderen omdat de Pieten de Sint en zijn paard niet konden vinden.

2 „Gefällt mir“

Een smoesje?

Jawel, hij is er weer terug voor de intocht vandaag. :santa: