Schöne Frühlingsfahrradtouren durch die Niederlande

Für alle Niederlande-Fans, die gerne Fahrrad fahren:

@Ursula: Etwas für Dich und Deinen Mann?

3 „Gefällt mir“

Dank je wel, Alexandra. Dat zijn heel leuke voorslagen voor fietstochten. Maar op dit moment zijn we bezig met de verkoop van onze huis and het verhuizen en hebben keen tijd voor fietstochten. Vanaf juli hebben we weer tijd om te fietsen. Omdat we toen in Emden gaan wonen willen we veel in Nederlands fietsen. Ik ben een beetje treurig dat ik dan niet meer aan de cursus deelnemen kan, maar ik hoop dat ik een andere cursus in Emden vind.
Groetjes en tot dinsdag
Ursula

2 „Gefällt mir“

O jeetje, @Ursula, ik wist niet dat je zo ver weg gaat wonen :european_castle:. Is het omdat je dochter daar in de omgeving woont? Je was er vanaf het begin bij, dus ik zal je missen in de volgende cursus :disappointed_relieved:

Ik wens jullie in ieder geval heel veel succes met de verhuizing en als je wilt kun je na de zomer lid van ons forum blijven. Dat zou ik heel leuk vinden!

Groetjes terug, tot dinsdag,
Alexandra

PS: Vorschläge heten in het Nederlands voorstellen:
der Vorschlag – het voorstel

PPS: Emden ligt näher an den Niederlanden als Hannover :wink:

@Gisela: Hoi Gisela, leuk dat je al even op het forum gekeken hebt! Is fietsen eigenlijk iets voor jou? Dan is de link van @Alex misschien wel interessant voor jou. Groetjes, Ralf :slight_smile: