Ralf de komende dagen afwezig

Hoi allemaal,

Vanaf morgen ben ik enkele dagen afwezig op het forum.

Van de gelegenheid zou ik gebruik willen maken om jullie te bedanken voor de fantastische online en offline community die jullie in 2018 waren (en zijn).

Ik wens jullie alvast een hele prettige jaarwisseling en de beste (taal)wensen voor 2019!

Hartelijke groeten,

Ralf

12 „Gefällt mir“

Jij ook. :slight_smile:

Bedankt dat je het altijd kunt vragen en je hebt altijd snel een oplossing gehad, bijvoorbeeld als er iets met het systeem was. Ik bedoel, je hebt altijd goede tips gegeven…

Maar laat het ons weten wanneer je terug bent van weggeweest. :slight_smile:

weggeweest :wink: Ik vind het woord zo mooi.

7 „Gefällt mir“

Bedankt Ralf, ik wens je ook een prettige jaarwisseling. Veel plezier!

3 „Gefällt mir“

@ralf
Ik ook! “Guten Rutsch” - heel veel plezier - in ein gesundes und glückliches 2019!
Und vielen Dank für Deine Hilfe und Unterstützung hier.
Hartelijke groeten!

2 „Gefällt mir“

@ralf

Hoi Ralf, :sparkler: :firecracker: :fireworks: :firecracker: :boom:

ik wens jou en je familie een mooi jaarwisseling met prachtig vuurwerk en het allerbeste voor het nieuwe jaar 2019!
Bedankt voor de uitleg en de tips voor het leren van de Nederlands taal, waar ik " dol op" ben geworden. :grinning:

4 „Gefällt mir“

Moin Ralf,

wünsche dir ´nen guten Rutsch ins neue Jahr :fireworks::sparkler::fireworks:

2 „Gefällt mir“

Hallo Ralf, vielen Dank für alles, hab ne gute Zeit und einen guten Rutsch!

Alle Gute für 2019 :sparkler:

2 „Gefällt mir“

Prettige jaarwisseling @ralf . :sparkler::fireworks:

1 „Gefällt mir“

Guten Rutsch, Ralf (und nicht zu weit :grin:).
Prettige jaarwisseling!

2 „Gefällt mir“

Veel plezier Ralf :slight_smile: (Wordt er in Frankreich eigenlijk ook zo geknald als in Duitsland en Nederland?)

1 „Gefällt mir“

Iedereen een fijne oudejaarsavond en een goed begin van 2019 :champagne::clinking_glasses:

4 „Gefällt mir“

Hoihoi,

Na enkele dagen in Normandië (Frankrijk), ben ik nu weer terug. 's Morgens brood halen bij la boulangerie (de bakker), wandelen op la plage (het strand), 's middags bezienswaardigheden zoals Mont Saint-Michel bezoeken.

@alex: vuurwerk heb ik nauwelijks gehoord, waarschijnlijk omdat ik in een klein dorp verbleef. Ik vond het heerlijk zo!

Ontzettend bedankt voor alle reacties :slight_smile:

Een hele fijne dag, hartelijke groeten!

8 „Gefällt mir“