Radio Tip De Week of de Seventies

Voor de ouderen hier, vanaf 15 Juni volgende week kunt u de Week van de Seventies op Radio M Utrecht beluisteren. Voor mij was deze tijd geweldig en ik luisterde van ochtends tot avonds naar Hilversum 3 op de heuvel in Wuppertal. Ik ben blij de muziek van deze tijd weer te horen op de radio via internet.

8 „Gefällt mir“

Hoi Manfred! Wat zijn je favoriete liedjes en banden en artiesten van Seventies?
Vanuit Pop gebied hou ik tussen anderen van Donna Summer, Abba, Boney M, Kraftwerk.
Vanuit Rock muziek gebied de lijst is een beetje langer, meestal alles. :slight_smile:

Ik ben eigenlijk voor alles open.De jaren zeventig waren mijn jeugd en elke week keek ik naar AVRO Toppop op de Nederlandse televisie. Ik hou van Tremoloes, Hollies, Manfred Man, Kinks, Stones en alle andere liedjes van de Zeventies. Maar mijn absolute hit is dit liedje. Mijn speciale liedje als ik me niet zo goed voel en ook als ik me bijzonder goed voel. Glimlach!!!

1 „Gefällt mir“

Ja, mooi! Voor veel mensen heeft de muziek van zeventig een aparte plek in hun hart. Ook voor mij. Om die jaren te definieren zou ik ‚‚Eagle‘‘ van ABBA selecteren.

2 „Gefällt mir“