Podcasts đŸ“» 🎧

Perfect. Ik ben een week geleden begonnen om naar „Zeit Verbrechen“ te luisteren. Dit is een Duitse podcast. Ik vind het heel spannend omdat ze daar ook ware verhalen bespreken.

Daarom lijkt me „De brand in het landhuis“ ook zeker spannend te zijn. Ik ga er in ieder geval naar luisteren :slight_smile:

3 „GefĂ€llt mir“

Diese Woche hat mich eine Studentin darauf hingewiesen, dass die Wekdienst (wekken, ĂŒbersetzt „wecken“) van de NOS oft (leider nicht immer) mit Audio zu hören ist. Dann kannst du also frĂŒh am Tag die wichtigsten Nachrichten hören und gleichzeitig mitlesen. Sehr praktisch und effektiv zum NiederlĂ€ndischlernen! Siehe zum Beispiel hier:

2 „GefĂ€llt mir“

Met zulke onderwerpen zet ik liever gewoon de :alarm_clock:, @ralf :wink:

Op zich wel een goede tip natuurlijk.

2 „GefĂ€llt mir“

:wink:

1 „GefĂ€llt mir“

Ik luister graag naar deze podcast en kan het echt aanbevelen. Het word langzaam gepraat en jij kan het goed verstaan. Woorden de je niet kent worden verklaart en er is altijd iets nieuws over Nederland te leren. In de rubriek „Kunt u dat herhalen?“ zijn er stukjes uit radio- of televizieberichten te horen (in het normale tempo) en het word danaar verklart wat er is bedoelt.

1 „GefĂ€llt mir“

Deze kan ik wel aanraden:

Het Spoor Terug | NPO Radio 1

1 „GefĂ€llt mir“