Oud en Nieuw

Hoi allemaal,
Ik was de laatste tijd iets minder vaak op het forum. Gewoon iets te druk in mijn niet virtuele leven. Toch wil ik jullie allemaal een hele gezellige oudejaarsavond wensen, en alvast de beste wensen voor 2020 doen toekomen.
Tot volgend jaar,
Peter

:champagne::clinking_glasses::wind_chime:

15 „Gefällt mir“

Hoi Peter, ook een gelukkig new jaar toegewensd.

3 „Gefällt mir“

Hoihoi!
Bedankt voor jullie beste wensen! Ook iedereen bedankt die mij een persoonlijk berichtje heeft gestuurd!
Inmiddels is het al “nieuw” (niet meer “oud en nieuw” :wink:) maar ik wil jullie allemaal ook een heel fijn nieuwjaar wensen!

Er is heel veel belangrijk in ons leven: mensen om ons heen, werk en taken die we te doen hebben. Maar vergeet het allerbelangrijkste niet: Geef je leven aan Hem die jou ontworpen en gemaakt heeft! Hij (God) heeft recht op je leven!

Dit kun je hier lezen

HEERE, U kent mij door en door. U weet alles van mij, waar ik ook ben. U weet alles wat ik denk.
U heeft mij gemaakt, mij in de buik van mijn moeder gevormd.
Ik prijs U, want het is een wonder hoe U mij heeft gemaakt. Alles wat U heeft gemaakt, is bijzonder. Ik weet dat heel goed. U zag me al toen U mij daar in het donker vormde, waar nog niemand anders mij zag. U zag me al toen ik nog helemaal geen vorm had.
Al mijn dagen stonden al in uw boek toen ik nog niet één dag daarvan had geleefd.
Wat heeft U prachtige gedachten, God! En zo ontelbaar! Ze zijn zo ontelbaar als het zand. Telkens als ik wakker word, denk ik aan U.

Dit staat geschreven in de Bijbel, in Psalm 139:2‭, ‬13‭-‬18

Je bent hier dus niet zomaar, want God heeft een doel met jouw leven! En niet zomaar een doel.

Lees dit gedeelte maar:

Want Ik weet wat mijn plannen voor jullie zijn, zegt de HEERE. Ik heb mooie plannen voor jullie. Plannen vol vrede, niet vol ellende. Want Ik heb een hoopvolle toekomst voor jullie.
Dan zullen jullie Mij aanbidden. Jullie zullen naar Mij toe komen en tot Mij bidden. En Ik zal naar jullie luisteren.
Jullie zullen Mij zoeken en Mij ook vinden, als jullie met je hele hart naar Mij verlangen. Ik zal Mij door jullie laten vinden, zegt de HEERE.

Dit staat in de Bijbel, in Jeremia 29:11‭-‬14

Uit ervaring kan ik zeggen: Het is geen last die je meedraagt, maar het geeft juist ware vreugde in je leven!
Mijn wens is dat jullie deze God leren kennen en met Hem zullen leven!

4 „Gefällt mir“

Gelukkig nieuwjaar Anja! Mooie gedachten.

2 „Gefällt mir“

Ha Peter,

2020 is inmiddels aan de gang :wink:

Moge het voor ons allemaal een gezond, ontspannen en inspirerend jaar worden.

7 „Gefällt mir“