Hoi,
Erst auf Niederländisch:
Vanaf 2022 organiseer ik ongeveer een keer per maand een online stamtafel Nederlands met name voor NL Ganz Schnell-cursisten en leden van het discussieforum, maar ook anderen die geïnteresseerd zijn mogen deelnemen. We oefenen wat Nederlands (en Duits), en spreken bijvoorbeeld over actualiteit. Ook is er gelegenheid voor onderlinge gesprekken in groepjes.
Deelname is gratis, wel zou ik je willen vragen om je hier via het forum voor de bijeenkomst aan te melden. We gebruiken de app Zoom die je gratis (klik hier) kunt downloaden. De Zoom-logingegevens zal ik op de dag van de bijeenkomst hier op het forum plaatsen.
Noch einmal auf Deutsch:
Ab 2022 werde ich etwa einmal im Monat einen Online-Stammtisch Niederländisch für NL Ganz Schnell-Kursteilnehmer*innen und Mitglieder des Diskussionsforums organisieren, aber auch andere Interessierte können daran teilnehmen. Wir üben etwas Niederländisch (und Deutsch) und sprechen zum Beispiel über aktuelle Themen. Es wird auch die Möglichkeit zu Gruppengesprächen geben.
Die Teilnahme ist kostenlos, aber ich möchte dich bitten, dich hier über das Forum für das Treffen anzumelden. Wir werden die Zoom-App verwenden, die du (hier klicken) kostenlos herunterladen kannst. Ich werde die Zoom-Login-Daten am Tag des Treffens im Forum veröffentlichen.
Het zou leuk zijn als je er bij bent! Es wäre schön, wenn du dabei bist!
Een fijne dag, hartelijke groeten,
Ralf
De eerstvolgende bijeenkomst is op:
- dinsdag 7 juni om 19.00 uur
Hier kun je je aanmelden:
- Ja, ik neem deel op dinsdag 7 juni om 19.00 uur / Ja, ich nehme teil am Dienstag, den 7. Juni um 19.00 Uhr
0 Teilnehmer
De inloggegevens zijn:
- De link: https://us02web.zoom.us/j/85296443368
- Meeting ID: 852 9644 3368
- Kennwort: komt nog online