Noog en paar details to mij

Ik gaan iedere week naar de nederlandse les en heb heel veel plezier met de kollegas en met de lerar. Ik werk in Essen en als corona heeft ons verlaaten wil ik e en „Stammtisch“ voor taal bezoeken. Vanaf diet jaar gaan we op vakantie met de Camper naar de nederlande, het zijn er fijne plaazen. Beste groetjes, dat was niet zo gemagelijk, maar ik kan iets leren en darrom ben ik hier. Beste Groetjes Christiine

7 „Gefällt mir“

Hoi Christine. Welkom op het forum.
Je enthousiasme in Nederlands leren is echt opmerkelijk.
Je kunt hier een uitgebreide ondersteuning vinden om je taalvaardigheden snel te verbeteren.
Neem je tijd om de forums domeinen de leren kenen.
Nadat zal je meer over de forumleden en de activiteiten erin weten. Meestal doe iedereen in alle draden mee. Er zijn ook veel meiden tussen ons die van zeilen houden. Veel plezier!
Emilian

2 „Gefällt mir“

Viel Erfolg Christine !

2 „Gefällt mir“

Noog en paar details to mij

Nog een paar details over mij !

Oje Haagsehans, ich danke Dir ganz herzlich für Deine Bemühungen, das sieht noch nach ganz viel Arbeit für mich aus… :sweat:

1 „Gefällt mir“

Hoi estarling, hartlijk bedaankt voor de lieve worden. Ik heb al veel gelezen op het forum en veel interessante teksten gevonden. Ik wens je een leuk weekend! Vriendelijke groeten Christine

Hallo Christine,

Ook van mij nog hartelijk welkom op het forum. :slight_smile:

Also ganz so schlimm finde ich es nicht. Als ich mich vorgestellt habe, habe ich erstmal auf Deutsch geschrieben.

Hier sind einige gute Sprachtipps von @alex
5 praktische Rechtschreibtipps um schnell besser Niederländisch zu schreiben (buurtaal.de)

6 Und die Namen der Sprachen werden großgeschrieben. Duits, Engels, Nederlands, …

Und dieser Link ist super.

Doe maar lekker aan de taalspelletjes mee. :slight_smile:

Groetjes,
Andrea

2 „Gefällt mir“

Hallo Andrea, Du machst mir Mut… für die kommenden frühen Abende bin ich dann wohl vollauf beschäftigt :grinning: Danke schön für die tollen Tipps,
ich geh dann mal an die Arbeit.
GLG Christine

1 „Gefällt mir“