Nog steeds geen proflicentie voor Vitesse

Het begint langzaam krap te worden voor voetbalclub Vitesse Arnhem. Het is moeilijk voor te stellen dat er vanaf augustus geen betaald voetbal meer is in Gelder Dome. Dat is jammer!!!

In ieder geval zijn er stappen vooruitgezet:

We kunnen alleen maar hopen dat de KNVB nu ook groen licht geeft. Een stad als Arnhem en een GelreDome zonder betaald voetbal is ondenkbaar.

https://www.ad.nl/voetbal/klap-voor-vitesse-licentiecommissie-trekt-profvergunning-van-club-uit-arnhem-in~a128271c/?utm_source=avondnewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20250710&ctm_ctid=952f14bf929ec5468053c540a4122005&utm_term=952f14bf929ec5468053c540a4122005

Min 12 punten was al erg, maar helemaal geen proflicentie is een nachtmerrie voor de Arnhemse voetbal Club. Ik vind het heel jammer! Misschien komt er toch nog iets uit.

Een Duits spreekwoord zegt „Die Hoffnung stirbt bekanntlich zuletzt“!

Je kan ook naar NEC gaan kijken, misschien nog dichterbij ?

Nee hoor, ik kijk alleen maar naar Schalke 04 en Wuppertaler SV. Blauw en wit en rood-blauw, Ein Leben lang!

Alles live te zien bij Omroep Gelderland om 13.30 uur. Kan men ook in Duitsland zonder geoblock kijken.

Manfred, heb je al een grote zakdoek ter beschikking voor het geval dat het mis gaat ?

Nee, helaas niet. Ik ben een grote voetbalfan en houd van clubs met traditie. Schalke 04, Wuppertaler SV en hoe ze allemaal heten. Wat er met Arnhem gebeurt, is onacceptabel. Een club met 133 jaar geschiedenis zo ten onder laten gaan…!!! Ik hoop voor de club en de supporters.

Ik heb meer dan twee uur naar de rechtszaak gekeken. Als gepensioneerde heb je toch niets anders te doen. Een Duits gezegde. AD schrijft, KNVB snoeihard. Had een beetje te maken met Duitse grondigheid.Ik heb weinig hoop voor Vitesse. Morgen om 15 uur maakt de rechter zijn vonnis bekend.

https://www.ad.nl/voetbal/vitesse-verliest-proflicentie-na-uitspraak-rechter-clubiconen-reageren-op-nieuws-fotograaf-geschopt-en-geslagen~a8e28ed4/

Ik vind het triest voor iedereen die zwart-geel voelt en leeft. De fouten zijn in het verleden gemaakt en daarvoor is men al gestraft met puntenaftrek. 133 jaar voetbal in Arnhem zijn nu verleden tijd. Een trieste dag voor Arnhem en omgeving. Rust in vrede, Vitesse Arnhem. Er had een andere oplossing gevonden moeten worden. Waarom denk ik nu aan HFC Haarlem en FC Wageningen?