NL Ganz Schnell auf Facebook

Hoihoi,

Een hele tijd is NL Ganz Schnell niet op Facebook te vinden geweest, onder meer omdat ik er simpelweg geen tijd voor had.

En nog steeds ontbreekt het me aan tijd voor een Facebook-pagina, maar wel heb ik iemand gevonden die het leuk vindt om met social media bezig te zijn en mij graag wil helpen.

Nu is er dus een NL Ganz Schnell-pagina, maar om verder te komen, heb ik minstens 25 volgers nodig. Daarom de vraag: zou je NL Ganz Schnell verder willen helpen en op Facebook willen volgen? Indien ja, hartelijk bedankt! :blush: De link naar NL Ganz Schnell is als volgt:

Noch auf Deutsch:

Lange Zeit war NL Ganz Schnell nicht auf Facebook, unter anderem weil ich einfach keine Zeit für soziale Medien hatte.

Und an Zeit für eine Facebook-Seite fehlt es mir immer noch, aber wohl habe ich jemanden gefunden, der sich gerne mit sozialen Medien auseinandersetzt und mir helfen möchte.

Jetzt gibt es also eine NL Ganz Schnell Seite, aber um weiterzukommen, bräuchte ich mindestens 25 Follower. Deshalb möchte ich dich fragen: Magst du NL Ganz Schnell helfen und folgen? Wenn ja, dann danke ich dir sehr! :blush: Der Link zu NL Ganz Schnell steht hier oben.

Tot gauw, hartelijke groeten,

Ralf
Overigens: Maak je geen zorgen, ik blijf hier gewoon op het forum (Facebook zal het forum niet vervangen)

6 „Gefällt mir“

Hoi Ralf, je hebt mijn :+1:t3: voor de FB-pagina. Ik vind de pagina echt leuk. Groetjes, Petra

1 „Gefällt mir“

Dank je hartelijk, Petra :blush:

1 „Gefällt mir“
Taaltipje

Ich danke dir . ( der Dativ) :grinning:

1 „Gefällt mir“

Dank je, Chris! Ik heb het nu aangepast :smiley:

1 „Gefällt mir“

@ralf : van mij heb je vanzelfsprekend ook een like op fb

1 „Gefällt mir“

Dank je hartelijk, Wolfgang!

Gefeliciteerd @ralf ,
Ik doe er ook graag aan mee :slight_smile:
Groetjes,
Rike

1 „Gefällt mir“

Dankjewel, Rike! :blush:

1 „Gefällt mir“

Ik heb de FB-pagina meteen „geliked“ en vroeg Peter en mijn vriendin uit Nederland hetzelfde te doen.

2 „Gefällt mir“

Van mij ook een :+1:

2 „Gefällt mir“

Dank jullie wel! Heel erg fijn. En de 25 zijn we inmiddels voorbij :blush:

Een hele fijne dag, groeten uit Aken

1 „Gefällt mir“

Van mij ook een duimen omhoog.

Fijn Pinksteren gewenst

2 „Gefällt mir“

Dank je, Christine :blush: