Niederlandistik und Niederlande-Deutschland-Studie in Münster

Ik hoop dat dit ook te openen is als je geen Linkedin account hebt.

5 „Gefällt mir“

Ik kon het lezen zonder ingelogd te zijn en heb al gereageerd.

1 „Gefällt mir“

Aangezien Münster mijn geboorteplaats is waar ik ben opgegroeid en daar heb gestudeerd, ken ik natuurlijk het „Haus der Niederlande“ en ben trots dat het er is. Studenten hebben daar alleen een fiets nodig als ze willen studeren. Wie weet, misschien schrijf ik me over een paar jaar in voor Neerlandistiek.

3 „Gefällt mir“

niet te lang wachten Freyja :wink:

2 „Gefällt mir“

Ik heb er vorig jaar als toerist even binnengekeken. Maar de bibliotheek mochten we natuurlijk niet in.

Ik herinner me het nog alsof het gisteren was. Onze Nederlandse docent van de Universiteit van Bochum raadde ons aan om in Münster te gaan studeren. In Bochum waren er in die tijd eigenlijk alleen maar Nederlandse taalcursussen voor de studenten. Maar ze waren erg goed en ik heb er veel geleerd.

Ja, het is ook te openen als je geen Linkedin account heeft en zeer de moeite waard om te zien:

1 „Gefällt mir“

Je merkt wel aan de reacties van sommige Nederlands sprekende studenten, dat ze al een tijdje in Nederland hebben doorgebracht. De vaardigheid een andere taal te kunnen spreken kan men alleen maar in het land zelf leren is mijn overtuiging.

2 „Gefällt mir“

:+1:

1 „Gefällt mir“