Niederländischsprachige Bücher zu verschenken

Hallo miteinander!

Ich habe hier noch 10 niederländische Bücher, einige aus anderen Sprachen ins Niederländische übersetzt. Die Bücher sind älteren Datums. Hat jemand Interesse? Der- oder diejenige müsste die Bücher allerdings in Düsseldorf oder Köln abholen oder das Porto übernehmen.

Gruß
Saylana

3 „Gefällt mir“

Hallo Saylana,

Köln liegt bei mir um die Ecke. Welche Art Bücher sind das denn?
Neugierige Grüße :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Heleen van Royen: Godin van de jacht
Robert Ludlum: Het Borne bedrog
Robert Ludlum: De Scorpio obsessie
Wilbur Smith: De roofvogels
Jan de Hartog: Gods Geuzen 1 und 2
Johan Fabricius: Kasteel in Karinthië
Marten 't Hart: De droomkoningin
Hubert Lampo: de goden moeten hun getal hebben
Frank Martinus Arion: Dubbelspel

1 „Gefällt mir“

Ich hab mal kurz gegooglet und denke, dass diese beiden boekjes mich interessieren könnten.

Bist Du am Dienstag zufällig in Köln? Dann könnten wir uns op een koffietje treffen.

1 „Gefällt mir“

Um die Idee von @Saylana aufzugreifen, habe ich auch zwei Bücher kostenlos anzubieten.

Camilla Läckberg: Sneeuwstorm en amandelgeur (ISBN 9789026333293) SV-NL

Jane Dolinger: Het oerwoud is een vrouw (D.A.P. Reinaert Uitgaven - Brussel 1960) EN-NL

würde mich interessieren Gerd :heart_eyes:

Groetjes
Rike

Heeft er iemand zin in om boeken te ruilen?
Ik ben steeds op zoek naar “nieuwe” Nederlandse boeken.

De volgenden kan ik aanbieden: (allemaal nieuw gekocht behalve “Zusje”; inmiddels zien ze natuurlijk min of meer gelezen eruit ;))

  • Zeezicht; Linda van Rijn (literaire thriller)

  • De verborgen glimlach; Nicci French ( literaire thriller)

  • De vlucht; Suzanne Vermeer ( literaire thriller)

  • Aanpakken; Sophie Kinsella (roman)

  • Zomerhuis met zwembad; Herman Koch (uit de serie Leeslicht)

En nu nog de dwarsliggers (heel handig om altijd mee te nemen):

  • Zusje; Rosamund Lupton (thriller)
  • Het diner (Herman Koch) (roman)
  • Je bent geweldig; Jill Mansell (roman)
  • Alles te verliezen; Esther Verhoef ( thriller)

Wie in een boek geïnteresseerd is mag me graag een PN sturen :slight_smile:

Hoi Rike,

ik ben geïnteresseerd in 2 boeken.
Verkoop je de boeken ook. Ik heb momenteel helaas niks te ruilen.

Fijn dagje nog.

Groetjes
Nadine

Hoi Saylana,

bin neu hier und interessiere mich für das Buch von Heleen van Royen (Godin van de jacht). Ist es noch zu verschenken? Natürlich übernehme ich das Porto für dich :relaxed:

Groetjes
Heike

1 „Gefällt mir“

Hoi Nadine,

Hoe bevallen de boeken?:sunglasses:
Ben je er al met het lezen begonnen?

Groetjes
Rike

1 „Gefällt mir“

Hoi Heike,

“Godin van de jacht” ist noch zu haben. Gib mir deine Adresse, dann schicke ich es dir zu. Über das bisschen Porto für eine Büchersendung komme ich auch noch drüber. Ich bin immer froh, wenn ich Bücher nicht entsorgen muss. Bringe ich irgendwie nicht über mich.

Groetjes,
Saylana

2 „Gefällt mir“

Hoi Rike,

Oh, het spijt me. Ik heb vergeten een eMail te stuuren.
Het was de afgelopen dagen heel druk :frowning:

Ik ben erg blij met de boeken en heb ook al begonnen met het lezen.
Ze zijn echt handig, omdat ze zo klein zijn.

Heb je nieuwe boeken gekocht?

Groetjes Nadine

3 „Gefällt mir“

Hoi Nadine,

Geeft niet, ik wilde alleen maar weten of de boeken op tijd bij jou belandt zijn :wink:
Veel plezier verder met het lezen :slight_smile:
En ja, ik heb al twee nieuwe boeken gekocht :smiley:

Groetjes,
Rike

1 „Gefällt mir“

Die obigen Bücher sind noch zu haben. Erbarmt sich jemand?

2 „Gefällt mir“

Deze boeken lijken heel interessant te zijn :slight_smile:

Wenn du mir heute noch deine Adresse schickst, kann ich die Bücher morgen in die Post geben.

Danke! Ich habe dir eine PN geschickt :slight_smile:

Wer will noch mal, wer hat noch nicht? 4 Bücher sind noch zu haben.

1 „Gefällt mir“

“Godin van de jacht” is goed bij me aangekomen. Dank je wel :heart_eyes:

Groetjes,
Heike

3 „Gefällt mir“

Ik heb gistern ook mijn boeken gekregen. Dank je!! :slight_smile: @Saylana

2 „Gefällt mir“