Niederländischkurse ab August 2022

Hoihoi,

Zuerst auf Deutsch:

Die letzte Stunde der Niederländisch Gruppenkurse war gestern, aber keine Sorge: Die neuen Kurse beginnen im August 2022. Wenn du mitmachen möchtest, warte dann bitte nicht zu lange mit der Anmeldung, denn es gibt bereits jetzt nicht mehr viele freie Plätze. Die Angebote für Anfänger und Fortgeschrittene findest du hier im NL Ganz Schnell-Shop - hier klicken - oder frage mich einfach. Es wäre schön, wenn du auch dabei wärst!

Und natürlich ein großes Dankeschön an alle Teilnehmer:Innen des letzten Semesters und für ihr Vertrauen, ihre Motivation und ihr Engagement :blush:

In het Nederlands:

De groepscursussen zijn sinds gisteren afgerond, maar niet getreurd: in augustus 2022 beginnen er weer nieuwe lessen Nederlands. Als je wilt deelnemen, wacht dan niet te lang met aanmelden, omdat er niet teveel vrije plekken zijn. Het aanbod voor zowel beginners als gevorderden vind je hier in de NL Ganz Schnell-Shop - hier klikken - of gewoon mij vragen. Het zou leuk zijn als jij er ook bij bent!

En natuurlijk nog eens hartelijk dank aan de cursisten van afgelopen semester en voor hun vertrouwen, motivatie en inzet :blush:

Hartelijke groeten,

Ralf


(Foto gemaakt door Burkhard Storbeck en met zijn toestemming geplaatst)

4 „Gefällt mir“

Hoi Ralf,

Hoe weet ik welke cursus geschikt is voor mij?
Ik denk dat die A1.1 is misschien te gemakkelijk voor mij maar ik ben niet zeker.

Groetjes uit Wenns in Oostenrijk,

Petra

1 „Gefällt mir“

Hoi Petra,

Leuk dat je erover nadenkt om mee te doen. A1.1 is voor beginners zonder voorkennis, jij bent al verder. Ik stuur je zo even een PB (persoonlijk bericht).

Groetjes, Ralf

1 „Gefällt mir“