NEVLAH: Treffen in Hannover für Niederländer, Flamen und alle, die Niederländisch reden wollen

Graag gedaan, Simone :slight_smile:

Völlig verpasst, aber am 12. August mache ich mit!

3 „Gefällt mir“

5 berichten zijn gesplitst naar een nieuw topic: NL-Café rund um Düsseldorf

Hallo allemaal,
is er nog iemand die op zaterdag naar de koffieklets van NEVLAH wil komen?
Ik ben van plan er naartoe te gaan. Ik zou het erg leuk vinden er ook mijn medecursisten (en de docente :wink:) te ontmoeten :grinning:
Tot straks,
Groetjes Simone

4 „Gefällt mir“

Hoi Simone, ik kan dit keer helaas niet, maar ik denk dat @Manfred wel wil komen, en @stefan heeft ook interesse. Misschien nog @734637 (Reiner)?

Inderdaad, ik ben er zaterdag bij!

2 „Gefällt mir“

Hoi Simone,
Ik zal proberen om te komen.

Groetjes
Reiner

2 „Gefällt mir“

Leuk! Dan kunnen jullie elkaar in het echt ontmoeten. Jammer dat ik zelf deze zaterdag niet kan (ik doe mee aan een kajaktocht).

Hoi Simone, ich bin morgen /Samstag/ leider nicht dabei. Ich habe einen Termin in Cuxhaven.
Viel Spaß aber!

Groetjes
Manfred

2 „Gefällt mir“

Hoe was het gisteren in Hannover? :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Ich war gestern auf Tour… war leider nicht dabei…

Ich war bei der Taufe eines Rettungsbootes gewesen :sunglasses:

1 „Gefällt mir“

Dat zat ik me ook al af te vragen; Jessi :wink:

@stefan, @Simone, @734637, we zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen …

Helaas kon ik niet komen omdat ik ziek was op zaterdag.

Groetjes
Reiner

O wat jammer, Reiner. Hopelijk gaat het nu weer beter met je?

Hoewel het weer echt niet mooi :umbrella: was en we ook niet vele mensen waren (alleen maar 9, ik denk anders zijn er meer?!) vond ik het leuk en gezellig. De mensen van NEVLAH zijn erg aardig en ik voelde me welkom.
Als ik tijd heb ben ik de volgende keer graag weer erbij. :blush:

2 „Gefällt mir“

Hoi Alex,
danke für die Nachfrage. Es geht schon etwas besser.

Groetjes
Reiner

1 „Gefällt mir“

Eens! Ik vond het ook heel erg gezellig, ondanks dat we maar met z’n negenen waren! De groep was klein maar fijn ;).
De volgende keer ben ik er zeker weer bij!

2 „Gefällt mir“

Ha, fijn te om te horen, Stefan! In juni waren er ruim twintig mensen, dus de groepsgrootte varieert inderdaad nogal. Ik ga proberen er in oktober ook weer bij te zijn.

2 „Gefällt mir“

Nicht vergessen: Am kommenden Samstag ist das nächste NEVLA-Treffen in der Nähe von Hannover. (Ich kann leider nicht dabei sein, da ich dann in den Niederlanden bin.)

@Manfred, @stefan, @Simone: Geht ihr hin?

1 „Gefällt mir“

Es war wieder soweit:
das NeVlah Treffen stand an. Und wir hatten einen besonderen Gast: Sinter Klaas. Ok - normalerweise ist der gute Mann ab 06.12. ja offiziell wieder in Spanien. Aber für NeVlah hat er eine einmalige Ausnahme gemacht und ist noch einmal nach Norden gekommen.
Also es war definitiv NICHT der Weihnachtsmann oder der Nikolaus - es war SINTER KLAAS.

Weil:

  • er sah so aus
  • er sprach niederländisch
  • er verteilte Pepernoten (-aber nur an die, die artig waren -intern: ich habe keine Pepernoten bekommen…)

Es war wieder sehr klasse - hele vele Nederlands gepraat

Info für das folgende Treffen:
Restaurant van PORTA meubelwarenhuis, Opelstraße 19, Altwarmbüchen, A2 Shopping Center.
Tijdstip: Om 15:00 uur
Termin: zaterdag 10 februari 2018

Und hier das Beweisfoto zeigt:


Das Beweisfoto…
a) das Sinter Klaas wirklich da war :sunglasses:
b) das @Simone natürlich lieb und artig war :slight_smile:

7 „Gefällt mir“