Namensänderung für das Forum – und Alex hört auf als Admin

Hoi allemaal,

@alex en ik hebben besloten om het website-adres van het forum te veranderen naar „forum.nl-ganz-schnell.de“. Misschien al vandaag, en anders binnenkort, zal het forum onder dit nieuwe adres te vinden zijn. Mocht je na de verandering het oude adres (forum.buurtaal.de) in je browser intypen, zal je automatisch worden doorgelinkt naar het nieuwe adres.

De achterliggende reden van de verandering is dat Alexandra minder tijd tot haar beschikking heeft en het forum wat naam betreft los wil koppelen van haar eigen buurtaal-Blog. Alexandra zal ook niet langer als admin op het forum actief zijn, maar wees niet ongerust: ze blijft gelukkig wel bij ons actief :slight_smile:

Ter info: de naam „NL Ganz Schnell“ hangt samen met de online zelfstudiecursus, die Alexandra en ik eerder gemaakt hebben. Omdat Alex ook daar te beperkt in haar tijd zit, beheer ik de cursus en de NL Ganz Schnell-website momenteel alleen.

Mochten jullie vragen hebben, laat het gerust even weten.

Een prettige dag, hartelijke groeten uit Aken,

Ralf

5 „Gefällt mir“

Hi in die Runde,

wie Ralf schon schrieb schaffe ich es aus zeitlichen Gründen nicht mehr, unser Forum als Admin zu betreuen. Die Entscheidung ist mir nicht leicht gefallen, aber ich merke, dass ich hier neben einem anspruchsvollen Job nicht so aktiv sein kann, wie ich es gerne möchte.

Dazu kommt, dass ich gerne wieder bloggen würde. Ein fast-fulltime-Stelle plus Forum plus Blog schaffe ich einfach nicht. Ich habe nach wie vor viele Ideen für das buurtaal-Blog und ich habe große Lust, dort wieder mehr zu schreiben.

Damit nun nicht alles an Ralf hängen bleibt, ist die Idee, ein Moderatorenteam aufzubauen, das ihn bei der Arbeit unterstützt und sicherstellt, dass unser Forum ein Ort bleibt, wo Fragen schnell beantwortet werden und jede und jeder sich willkommen fühlt.

Ich bin nicht komplett verschwunden, werde mich jedoch weniger aktiv an den Gesprächen hier beteiligen.

Heel veel groetjes,
Alex

9 „Gefällt mir“

Hey Alex,
Ik zie dit nu pas. Had kennelijk ook te weinig tijd om alles mee te lezen. Maar…
Super bedankt voor je tijd en inzet :hugs::hugs::hugs:

Het was en is een heel leuk forum met een groep mensen die heel verschillend zijn maar wel een passie voor taal en cultuur delen.

Ralf…succes ermee :+1:

6 „Gefällt mir“

Graag gedaan Peter – en dank voor je woorden.

Ik zou graag meer willen doen, maar daarvoor ontbreekt het me helaas aan tijd.

Precies! Zo zie ik het ook :slight_smile:

3 „Gefällt mir“

Haha. Dat probleem ken ik!

Hoi Alex,

Ik kan me goed voorstellen, dat je zo’n beslissing niet makkelijk neemt. Gelukkig kun je het spreekwoordelijke stuur overdragen aan een andere goede stuurman. En wat leuk te lezen, dat je weer meer gaat bloggen! Ik kijk er al naar uit :slight_smile:

4 „Gefällt mir“

Hallo @alex, danke für Deinen Einsatz und Dein Engagement! Verständlich, dass Du nicht alles gleichzeitig machen kannst. Der Tag hat nur 24St … Schön, dass Du trotzdem immer mal wieder im Forum aktiv bleiben möchtest. GrT.

4 „Gefällt mir“

Beste @alex,
Ik was echt blij en ben het nog steeds, dat jij samen met @ralf dit mooie forum hebt opgebouwd!
Er ontbrak toch echt iets toen Susa haar forum zo plotseling had gesloten.
En jij hebt de "oude"leden van haar forum weer samen gebracht en jullie hebben zo vele taalliefhebbers bij elkaar gebracht …dat is geweldig!

Bedankt voor al jouw werk en succes :slight_smile:
Ik verheug me weer iets van jou te lezen :hugs:

Rike

3 „Gefällt mir“

Dank jullie wel, @Rike, @RobertvanGeenen, @Peter1 en @elbailasolo (Tobias) :slight_smile:

Ik kijk ook terug op 2,5 mooie jaren als admin op dit forum und ich freue mich, dass wir eine so lebhafte Community haben. Ich bin auch zuversichtlich, dass das so bleibt, auch wenn ich weniger aktiv bin hier.

Een hele fijne zondag wens ik iedereen,
groetjes van
Alex

3 „Gefällt mir“

Hallo Alex, bedankt voor je werk in de forum. Maar ik hou ook van je blog en ik verheug me op nieuwe meldingen op buurtal.
Groetjes,
Katja

3 „Gefällt mir“

Spuit elf komt ook nog fffff om de hoek kijken en Alex gedag zeggen, vind het best jammer maar ik ken het probleem en heb het bij een ander forum ook al meegemaakt.
Het wordt soms gewoon te veel. Veel succes met je andere werk en je blijft ons gelukkig verbonden.
groetjes van Hans.

4 „Gefällt mir“