Was macht ein Holländer nachdem seine Fußballmannschaft die WM gewonnen hat?
Er trinkt sein Bier aus, macht sein Playstation aus, und geht ins Bett. :-
Was macht ein Holländer nachdem seine Fußballmannschaft die WM gewonnen hat?
Er trinkt sein Bier aus, macht sein Playstation aus, und geht ins Bett. :-
Hoi Bibop. Niet alle moppen zijn verrassend goed, maar sommigen zijn echt slim.
Ik hou van het feit dat de meisjes genoeg dapper zijn om hilarische, soms stomme situaties van het dagelijkse leven in te brengen. Ze zijn ook goede artiesten, minstens voor dit soort programma’s.
Geen probleem Cornelis. Ik begrijp je standpunt. Eigenlijk maken we hier geen reclame voor iets of iemand. Meestal is al het materiaal hier gericht om een kleine dialoog op gang te brengen. Zoals dit.
Twee goede vrienden Bas en Jaap worden op een groot duur feest uitgenodigd. Jaap wordt ziek en kan natuurlijk niet mee.
De volgende dag zien ze elkaar en Jaap vraagt gelijk aan zijn vriend hoe het feest was.
Bas zegt heel enthousiast het was grandioos, lekker gegeten en veel gedronken, die mensen zijn echt heel rijk, ze hadden zelfs een gouden toilet. Een gouden toilet vraagt Jaap nog een keer, zoiets heb ik nog nooit gezien.
Bas zegt, kom we gaan er nog even naartoe en dan kan je het met eigen ogen zien.
Ze bellen aan bij de gastheer en de gastvrouw doet open en Bas stamelt, mijn vriend Jaap was gisteren er niet bij en ik wilde hem even uw gouden toilet laten zien.
Gouden toilet, ehhhhhh ??? Ohhh gadver, was jij diegene die in de tuba heeft zitten kakken?
„Frikandel in the wind“ - wobei sich der Wortwitz vor allem mit der falschen (deutschen) Betonung erschließt…
@Oliver lass das bloß Elton nicht sehen