Luisterboeken ruilen

Omdat ik niet veel tijd heb om te lezen hoor ik graag luisterboeken. Ik rijd iedere daag heel lang naar mijn werk en vind het mooi om Nederlandse luisterboeken te horen. Helaas zijn de boeken erg duur en daarom wil ik vragen of iemand geïnteresseerd is om luisterboeken te ruilen. Ik heb boeken van Tineke Beishuizen en Susanne Vermeer (spannend). Die zijn ook niet zo moeilijk om te begrijpen.

Ik ben benieuwd of iemand zich meld en verheug me op antwoorden.

Heel veel groetjes
Susanne

4 „Gefällt mir“

Hoi Susanne en welkom terug op het forum.

Ik heb binnen mijn PC maar een luisterboek ‚‚De Vliegende Hollander‘‘ door P. Visser. Vorige jaar heb ik ook iets door Suzanne Vermeer gelezen: ‚‚Route du Soleil‘‘ en misschien een tweede over de vakantie van een stel in Curacao. Maar dat was genoeg voor mij.

Werkelijk luister ik meestal naar podcasten of iets vanaf nederland.fm als mogelijk. Hier onder staat het pad naar een openbare luisterboek bron op internet. Je kunt er vinden verschillende titels, meestal klassiekers. Ik hoop dat je er ook iets nuttigs kan vinden. Geniet er van.

Groeten,
Emilian

3 „Gefällt mir“

Hartelijk bedankt Emilian!

Groeten
Susanne

1 „Gefällt mir“

Hallo allemaal,

ik heb inmiddels een goede oplossing voor mijn luisterboeken gevonden: sinds kort ben ik lid bij storytel.nl, daar kan ik nu onbeperkt boeken luisteren en ook lezen, dat is erg leuk! En niet zo duur :blush:

Groetjes
Susanne

1 „Gefällt mir“

Hoi Susanne. Hoe veel boeken luister je in een dag of week? En wat soort boeken kies je gewoon om er te luisteren?

1 „Gefällt mir“

Hoi Estarling,

ik luister zo 2 - 3 boeken per maand en dit tijdens ik naar mijn werk rijd. ´s avonds les ik nog een beetje maar ook niet zo lang, ik heb helaas te weinig tijd ervoor. Ik vind het heel plezierig om naar de boeken te luisteren, zo is het niet zo vervelend als ik in de file sta :grinning:
Mijn taalniveau is niet zo best, vandaar luister ik eenvoudige boeken zoals van Suzanne Vermeer. Die begrijp ik goed, niet iedere woord, maar ik begrijp het verhaal. En die zijn ook erg spannend.

Groeten
Susanne

1 „Gefällt mir“

Mooi dat je soms je leerervaring hier met ons deelt, Susanne. :slight_smile:

Er is iets speciaals over Suzanne Vermeer. Hieronder in deze link kan je meer over vinden:

3 „Gefällt mir“

Deze achtergrondinformatie kende ik niet, het is erg interessant voor mij!
Heel erg bedankt, Emilian :grinning:

1 „Gefällt mir“

@Susanne Woon je in Nederland? Ik dacht dat een Nederlandse woonplaats vereist is om lid te worden bij storytel.nl.

Ik woon in Duitsland! Storytel.nl wilde alleen maar mijn creditcard nummer weten, anders was niets belangrijk voor storytel.nl.

Groeten, Susanne

2 „Gefällt mir“