Hoihoi,
De midwintercursus van 2025/2026 staat weer voor de deur. Doe je mee?
Dit keer lezen we samen het volgende boek:
- De lijst van Violet Sopjes van David Vlietstra (niveau B1/B2).
Het verhaal gaat over de 11-jarige Violet die zich heeft voorgenomen om met alle kinderen uit haar klas een speelafspraakje te maken. Het levert onvergetelijke verhalen op, zowel grappig als een beetje verdrietig. Het boek heeft een prijs gewonnen, de Zilveren Griffel. Voor meer informatie: zie de website van bol.com. Je vindt er ook een inkijkexemplaar.
Je kunt kiezen uit drie verschillende lesmomenten:
-
op vrijdag van 15.30 uur tot 16.30 uur. De data zijn: 14 november, 21 november, 28 november, 5 december en 12 december.
-
op maandag- OF dinsdagavond van 19.30 uur tot 20.30 uur: De data zijn: 15 december, 22 december, 12 januari, 19 januari, 26 januari OF 16 december, 23 december, 13 januari, 20 januari, 27 januari
De randvoorwaarden van de cursus zijn:
-
min. 8, max. 12 deelnemers per groep
-
er zijn twee prijsvarianten voor de midwintercursus:
-
Variant A: 60 euro per persoon (exclusief boek; je bestelt het boek zelf, bijvoorbeeld als e-book bij Amazon).
-
Variant B: 82,50 (inclusief boek en porto in Duitsland - ik bestel het boek en stuur je het boek toe)
Aanmelding:
- stuur me een mailtje aan ralf@nl-ganz-schnell.de en laat me even weten 1) op welke dag je wilt deelnemen en 2) of je het boek zelf bestelt of dat ik het boek voor je bestel en het je toestuur.
Aanmelden kan tot en met vrijdag 12 december.
Ik kijk ernaar uit, laat het me graag weten als je wilt deelnemen.
Een fijn weekend, hartelijke groeten,
Ralf