@schecke is op zoek naar een polyvalk (zeilboot), @tearsofsilent zoekt Nederlandse boeken.
Was haltet ihr von einer separaten Kategorie “gesucht/zu verkaufen/zu verschenken”. Dort könnte jede® der/die möchte dann ein eigenes Thema starten. So sind die Sachen wahrscheinlich besser auffindbar.
Hallo Alex, ja zo dacht ik. Vaak probeeren ondernemers een weg te vinden. En dat is niet goed voor een forum. Ik heb iets in het forum gelezen waar iemand met het voorstellen ook zijn naam van zijn onlinehandel geschreven heeft. Ik weet niet meer wie het was,maar dat moet in een forum niet gebeuren. Ik ben ook onderneemer, maar privat is privat. En ik schrijf ook aaleen met mijn privat mailadress en zonder achternaam. Met achternaam vind iedere mijn homepage en dat wil ik niet. Het gehoord hier niet naartoe.
Lief groeten
Hoi Vera, zojuist heb ik nog navraag gedaan in verband met een zeilboot in Düsseldorf, maar het heeft niets opgeleverd helaas…hopelijk kan iemand anders je helpen!
[details=Taaltip][quote=“schecke, post:15, topic:752”]
Hoi Ralf, hartelijk bedankt voor je navraag en hulp. Wij hebben (de) het idee, naar Friesland te gaan en het daar bij de werf te vragen.
Dat kan een (betere) beter idee en succesvol zijn, (vermoede) vermoed ik.
[/quote][/details]