Kategorie "gesucht/zu verkaufen/zu verschenken"?

Hoi allemaal,

@schecke is op zoek naar een polyvalk (zeilboot), @tearsofsilent zoekt Nederlandse boeken.

Was haltet ihr von einer separaten Kategorie “gesucht/zu verkaufen/zu verschenken”. Dort könnte jede® der/die möchte dann ein eigenes Thema starten. So sind die Sachen wahrscheinlich besser auffindbar.

Bei Bedarf richten wir die Kategorie gerne ein.

13 „Gefällt mir“

Hoi Alex,

Dat is een leuk idee. :+1:

Dank je Jessi. Ik ben benieuwd wat de anderen zeggen.

PS: Wer für die Idee ist, kann auch gerne einfach ein Herzchen vergeben. Das interpretiere ich dann als ein “ja” :wink:

6 „Gefällt mir“

Das ist doch wohl eine hervorragende Idee, wer könnte gegen sein? :blush:

2 „Gefällt mir“

Ik vind dat een heel goed idee. :heart_eyes:

2 „Gefällt mir“

maar zou hebben prive en niet te blijven door echte professioneel ondernemers denk ik.

Du meinst, dass es sich um rein private Transaktionen handeln soll (und nicht um kommerzielle Angebote) nehme ich an, Jutta?

Ja, so ist es gedacht.

ja, heel graag. ik vind dat ook een leuk idee. mijn hart :heart:

1 „Gefällt mir“

Hallo Alex, ja zo dacht ik. Vaak probeeren ondernemers een weg te vinden. En dat is niet goed voor een forum. Ik heb iets in het forum gelezen waar iemand met het voorstellen ook zijn naam van zijn onlinehandel geschreven heeft. Ik weet niet meer wie het was,maar dat moet in een forum niet gebeuren. Ik ben ook onderneemer, maar privat is privat. En ik schrijf ook aaleen met mijn privat mailadress en zonder achternaam. Met achternaam vind iedere mijn homepage en dat wil ik niet. Het gehoord hier niet naartoe.
Lief groeten

1 „Gefällt mir“

Ich sehe das im Prinzip genauso wie du, Jutta. Für kommerzielle Anfragen ist das Forum nicht der richtige Ort.

Danke für eure Rückmeldungen und Herzen :heart:

Die neue Kategorie ist da:

1 „Gefällt mir“

Hoi Vera, zojuist heb ik nog navraag gedaan in verband met een zeilboot in Düsseldorf, maar het heeft niets opgeleverd helaas…hopelijk kan iemand anders je helpen!

1 „Gefällt mir“

Hoi Alex,

Kan je mijn bijdrage “Bücher zu verschenken” daar naartoe verschuiven?

Groetjes,
Saylana

Erledigt, Saylana :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Hoi Ralf, hartelijk bedankt voor je navraag en hulp. Wij hebben de idee, naar Friesland te gaan en daar bij de werf te vragen.

Dat kan een betere idee en succesvol zijn, vermoede ik.

Groetjes, bedankt

Vera

Graag gedaan, Vera!

[details=Taaltip][quote=“schecke, post:15, topic:752”]
Hoi Ralf, hartelijk bedankt voor je navraag en hulp. Wij hebben (de) het idee, naar Friesland te gaan en het daar bij de werf te vragen.

Dat kan een (betere) beter idee en succesvol zijn, (vermoede) vermoed ik.
[/quote][/details]