Jaarwisseling 2019>>>>>2020

Beste mensen,

Wilde jullie even een prettige jaarwisseling wensen met veel lekkernijen en weinig vuurwerk.
Mocht je toch iets met vuurwerk willen doen, zet dan een veiligheidsbril op, kosten een drol.
Zelf heb ik momenteel nauwelijks tijd op het forum te komen, kinderen en kleinkinderen zijn druk met mijn laptop bezig en morgen moet ik ook nog oliebollen bakken.
Maak er een leuk feest van en niet teveel aan het forum denken.

groetjes vanuit Beieren van

Hans

13 „Gefällt mir“

Bedankt Hans. Veel plezier met jouw nakomelingen :smiley:
Ik wens ook iedereen een vreedzaam jaarwisseling.

4 „Gefällt mir“

Heel erg bedankt voor je Nieuwjaarswensen lieve Hans. :blush:
Ik wens je het allerbeste voor je en jouw gezin, en een fijne oudejaarsavond met lekker oliebollen enzo. Ik kijk ernaar uit om iets van jij te lezen en te horen op het forum in het nieuwe jaar.

Hartelijke groeten
Freyja

6 „Gefällt mir“

Voor iedereen op het forum van mij ook de beste Nieuwjaarswensen.
Dat niet iedereen zo slim is en geen vuurwerk afsteekt zie je aan Sidney: ofschoon al een reusachtig stuk land verbrand is (zo groot als Polen) menen ze een “prachtig” vuurwerk moeten af te steken. De lucht in Sidney is door de vele branden met rook en asdeeltjes belast. Een vuurwerk zal die verpeste lucht weliswaar niet veel meer belasten, maar ze geven wel een verkeerd sein.
Ik ben wel pessimistisch als ik aan de toekomst denk, ook als hij voor mij niet meer zo langdurig is.

9 „Gefällt mir“

Dat ga ik deze keer ook doen. :yum:

De eerste keer dat ik met oud en nieuw Oliebollen maakte. Misschien een beetje groot, maar ze smakten helemaal lekker. :yum: Iedereen mocht zelf bepalen of met of zonder poedersuiker. :slight_smile:

9 „Gefällt mir“

Ik wens jullie hier op dit forum het allerbeste voor het jaar 2020. Nog een keer bedankt voor het warme welkom😊.

Groetjes van Claudia

6 „Gefällt mir“

Van mij ook een gelukkig nieuwjaar.:champagne::clinking_glasses:
Het is een tijdje geleden, dat ik de laatste keer iets heb geschreven, ik had het een beetje druk de laatste tijd.
Ik hou ook meer van lekker eten dan van vuurwerk. Daarom ga ik ook geen vuurwerk afsteken, dat is beter voor de dieren, het milieu en mijn portemonnee.
Ik heb vandaag al veel gebakken en gekookt en morgen bak ik nog Brusselse wafels. Hier is mijn lievelingsrecept:

Heel lekker met kersen en slagroom, maar als je echt een kilo bloem en tien eieren gebruikt, krijg je genoeg wafels voor een hele voetbalploeg!

Groetjes
Jutta

7 „Gefällt mir“

Hoi, ook een gelukkig nieu jaar toegewenst van een nieuwcomer

@ Jutta S : dankjewel voor het lekkere recept:smiley:

3 „Gefällt mir“

Gelukkig Nieuwjaar allemaal en de beste wensen voor 2020!

Zo zag mijn ‚oliebollenkeuken‘ eruit:

Heel veel groeten :slight_smile:

8 „Gefällt mir“