Ik zoek ... deelnemers aan een onderzoek (Nederlanders met Duits op niveau A2-B2)

Hallo allemaal!
Ik ben Kendra Peters, studente Nederlands aan de Universiteit van Oldenburg. Op dit moment ben ik bezig met mijn bachelorscriptie en ik zoek voor mijn experiment nog een paar Nederlanders die Duits op niveau A2-B2 spreken. Het experiment vindt plaats aan de Universiteit Oldenburg, Campus Haarentor. Misschien is er hier in dit forum iemand die interesse heeft om aan mijn onderzoekje deel te nemen. Als je interesse hebt vul graag even je gegevens in dit formulier in: Eyetracking-studie (30min/6€) Alvast bedankt! Groetjes, Kendra

1 „Gefällt mir“

Hallo Kendra, van harte welkom hier. Ik heb je vraag even naar een eigen thema verplaatst, want in de Stammtisch-categorie past hij niet echt.

Stel je je nog even voor in de Vorstellungsrunde? Dan zien mensen wie je bent en is de kans groter op reacties :wink:

Succes met je bachelor!

PS: Lijkt me een spannend onderzoek. Ik woon helaas zelf ietsje te ver weg om mee te doen.

1 „Gefällt mir“

Hallo Alex, dank je wel! Ik heb even een berichtje in de Vorstellungsrunde geplaatst.

Als ik toevallig nog iemand in Hannover en omgeving vind, kom ik wel graag met mijn equipment naar Hannover. :slight_smile:

Groetjes,
Kendra

1 „Gefällt mir“

Klein vraagje nog, Kendra: tot wanneer loopt het onderzoek?

Tot midden augustus, dus nog ongeveer vier weken.

1 „Gefällt mir“

Ha, goed om te weten :slight_smile: We hebben hier nog een paar leden uit Hannover, maar ik weet niet of ze nog heel actief zijn hier op het forum (@ibrahimn, @Tol …) en @Andrea1 woont in Bielefeld.