Ik wil hallo zeggen (DSCH)

Hoi, mijn naam is Deniz. Ik ben een lid van deze forum al sinds een jaar. Ik durf echter niets schrijven want ik voel me nog niet lekker in mijn vel bij het praten en schrijven. Ik vind het desondanks heel inspririend om jullie te volgen en ik hoop ik zal gedurende tijd iets comfortabler worden met mijn manier van het communiceren. Groetjes,

7 „Gefällt mir“

Hoi Deniz,

Welkom!

Je hoeft niet bang te zijn, want je schrijft al heel goed, hoor! Gewoon doen… :slightly_smiling_face:

Groetjes
Gabi

2 „Gefällt mir“

Hoi Gabi, dank je voor het motiveren. Ik noem mijn taal ‘Dengels’ om precies te zijn:)) Een soort mengeling van Engels en Duits. Ik merk dat ik veel Duitse uitdrukkingen meeneem naar Nederlandse taal hoewel ik vooral dit wil voorkomen. Het zou leuk zijn als jullie me daar corrigeren. Groetjes,

Dat is heel normaal, Deniz. Daar hebben we allemaal last van :wink:

Gabi heeft een goede tip gegeven: gewoon doen joh. Door fouten te maken leer je het meest. Het klinkt banaal, maar het is wél zo :wink:

3 „Gefällt mir“

Hoi Deniz,

Leuk dat je er bent.
Ik vind jou Nederlands al behoorlijk goed, hoor! :slight_smile:

Groetjes,
Rike

Hoi Alex, sorry voor de late reactie. Ik merk het net dat je geschreven hebt. Dank je voor de tip. Ik zal mijn best doen door verder fouten te maken:)))

1 „Gefällt mir“

Hoi Rike, heel erg bedankt. Ik doe mijn best. De uitdaging ligt meer aan het praten ook. Bepaalde klanken komen me heel moeilijk voor.

Groetjes,

Deniz

1 „Gefällt mir“

Van harte welkom op het forum, Deniz.

Heel dapper dat je de stap hebt gezet om in het Nederlands te schrijven.

Hartelijke groeten uit Edinburgh (normaal gesproken woon ik in Aken, maar nu ben ik op vakantie),

Ralf

3 „Gefällt mir“

Hartelijk dank, Ralf. Ik wens je viel plezier in Edinburg. Ik ben daarvan overtuigd dat het prachtig daar zou zijn. Vriendelijke groeten,

1 „Gefällt mir“