Mijn naam is Christina en ik ben 23 jaar oud. Ik kom uit Keulen maar won nu in Aken. Mijn moedertaal is Duits. Ik spreek ook Engels en nu leer ik Nederlands.
Ik doe een master in Psychologie en ben in het eerste jaar. Altijd ga ik met de bus naar de universiteit. Te voet ben ik 40 minuten onderweg en met de bus alleen 15 minuten.
Ik ben vaak op feestjes in Nederland. Meestal ga ik met de trein maar af en toe neem ik de auto. Ik vind Early Hardcore muziek leuk en dans graag met vrienden.
Ik heb twee zussen en een broer. Mijn zussen zijn 21 en 21 jaar oud en mijn broer is 10 jaar oud maar alleen mijn broer woont nog thuis.
Ik vind koken, haken en reizen leuk. Skaten is ook leuk maar ik ben niet zo goed. Ik vind de regelmatige regen in Aken niet leuk.
9 „Gefällt mir“
Van harte welkom op het forum, Christina!
Leuk dat je je even voorstelt. Misschien heb je me al eens gezien, ik ben een collega van Maaike en Inge.
En ja, die regen ken ik, maar gelukkig schijnt de zon nu ![]()
Tot gauw, groetjes!
Ralf
Hartelijk welkom ook van mij, Christina. Leuk dat je meedoet hier. Aarzel niet en stel gerust vragen, of doe mee aan een van de taalspellen hier, dan leer je snel andere leden van het forum kennen.
Heel veel groetjes,
Alex