Hallo iedereen,
Mijn naam is Jasmijn en ik ben nieuw op dit forum. Ik ben een Nederlandse vrouw van 54 jaar.
Ik wil graag aan mijn Duits werken omdat ik vaak in Duitsland ben. Met talen bezig zijn is een hobby van mij.
Ik heb ook praktische vragen over wonen en leven in Duitsland en hoop die in dit forum te kunnen stellen.
En mogelijk kan ik andere mensen helpen met hun vragen.
Tot schrijfs en groetjes van Jasmijn
Hoi Jasmijn,
Hartstikke leuk dat je je aan ons voorstelt En ja, je zult vast anderen kunnen helpen, vragen zijn er altijd.
Veel plezier hier op het forum, groeten,
Ralf
Dank je.
Weet niet of ik mijn berichten in Duits of Nederlands zal schrijven (?). Ik denk in het Duits zodat ik kan oefenen.
Als je je Duits wilt verbeteren, moet je vooral in het Duits schrijven. Je zult dan vanzelf taaltips van de forumleden ontvangen.
Maar ook als je in het Nederlands schrijft: helemaal prima!
Hoi Jasmijn,
ik leer al 2 jaar Nederlands en wil graag met een Nederlandse vrouw over verschillende onderwerpen praten. Je kunt me graag mailtjes in het Duits stuuren die ik gecorrigeerd en beantwoord in het Nederlands naar jij terugstuur. En jij corrigeert mij;-) Enz.
Mijn e-mailadres is [mailadressen graag via een persoonlijk bericht „PB/PM“ sturen - Ralf, admin]
Groetjes
Doris
Hoi Jasmin,
Hartelijk welkom op het Forum. Je kun ook openbaar in de rubriek Grammatik & Wortschatz schrijven. Als je in het Duits schrijft, zullen de Duitse deelnemers het graag corrigeren.
Groetjes
Nicole