Hoi, ik ben Wolle 🧶

Hallo allemaal, ik ben Wolle :yarn:
Mijn echte naam is Wolfgang, maar iedereen zegt gewoon Wolle tegen mij.
Ik kom uit Duitsland. Uit het Emsland en ik houd van uitstapjes naar Nederland als de grens maar op 15 minuten van mijn huis ligt. Naast de grens spreekt iedereen Duits met mij dus probeer ik het Nederlands te leren.
Ik leer sinds een jaar Nederlands met de hulp van Duolingo. Volgens mij was het laatste update van Duolingo helaas heel erg slecht, zodat ik naar Busuu overgestapt ben. Busuu is veel uitgebreider en darom heb ik er veel plezier mee.
Mijn Nederlands is niet het best maar het werkt al goed. En als ik schrijf geeft het veel hulp op het internet zodat ik mezelf kan uiten.
Groetjes Wolle :yarn:

12 „Gefällt mir“

Hartelijk welkom. Wolle. Ik vind hoewel Duolingo als Busuu niet goed, ik had met allebei gewerkt. Babbel is wat duurder maar echt beter. En natuurlijk is de cursus van Ralf uitstekend :wink:

1 „Gefällt mir“

Ha Wolle, je hebt het forum gevonden. :smiley: Ga maar een beetje rondneuzen. Misschien heb je zin om bij de taalspelletjes mee te doen?
Groeten Andrea

1 „Gefällt mir“

Hoi Wolle,

Van harte welkom hier op het forum, ook namens mij. Leuk dat je je even voorstelt!

Binnenkort plan ik weer een online stamtafel, dat is ook een goede gelegenheid om Nederlands te oefenen. :blush:

Een fijne avond en tot gauw, groetjes,

Ralf (admin)

Hoi Wolle,
ik ben hier ook nieuw.
Welkom en succes met leren.
Groeten aan Emsland van Hoppi

1 „Gefällt mir“

Hoi Hoppi,
dankje voor de welcome Groetjes. Rheine is niet ver van mijn thuis. En ik werk eens per maand in Rheine.
Jouw ook veel succes gewenst,
Wolle :yarn: