Hoi, ik ben Nicole

Hoi, ik ben Nicole uit Keulen. Ik volg de cursus van Ralf, de laatste dagen heb ik een beetje in het forum gesnuffeld en afgelopen donderdag heb ik aan de stamtafel deelgenomen, en nu zal ik mij even voorstellen. Ik wil allang Nederlands leren, omdat mijn opa een Nederlander was. Thuis hebben we geen Nederlands gesproken en tot nu waren er steeds andere prioriteiten in het leven :wink: Maar nu ga ik drie maanden in Den Haag werken. Het is een leuke kans om de taal te leren.
Ik ben vijfenvijftig jaar. Mijn hobby is de Argentijnse tango. Ik hou van goed eten (zelf te koken of in het restaurant). Als compensatie ga ik graag wandelen, kletteren en zwemmen.

7 „Gefällt mir“

Veel succes Nicole !!!

2 „Gefällt mir“

Hoi Nicole67, welkom hier op het forum. Ik vind het hartstikke leuk dat je je hebt aangemeld en
wens je hier veel plezier. Doe je mee bij de spelletjes ?
De groetjes
Chris 1

1 „Gefällt mir“

Dank je wel for de correcties, Hans!

Nog niet. Maar ik zal zien.

Hoi Nicole,

Nu ook nog eens van harte welkom in schriftelijke vorm (nadat we elkaar al tijdens de stamtafel gesproken hadden).

Veel plezier hier, hartelijke groeten uit Aken,

Ralf (admin)

Hoi Nicole. Hartelijk welkom in het forum. Ik volg ook de cursus van Ralf. Ik wil ook de volgende cursus maken maar ik ben niet zeker. Er zijn heel veel woordjes en nieuwe dingen. Wil je ook deelnemen?
De groetjes Axel

Hoi Axel, ik volg de self studies cursus, niet de groep cursus. Volgende week volg ik een intensieve cursus aan de volksuniversiteit (A2/B1). Danaar zal ik zien wat ik maak.