Hoi, Ik ben Natalie!

Goedemiddag,

Ik ben Natalie, 31 jaar oud en woonachtig in Roetgen (Eifel). Ik heb vroeger in Aken op school gezeten en met heel plezier Nederlands leren kennen. Na mijn opleiding bij een verzekeraar in Keulen heb ik de backoffice van de nieuwe vestiging in Amsterdam opgebouwd. Het was erg leuk om met het team en de Nederlandse collegas samen te werken. Om de taal te verbeteren, heb ik in deeltijd in Sittard aan de Hogeschool Zuyd gestudeerd. Toen ik met mijn bachelor klaar was, werd de vestiging gesloten en heb ik nog de afwikkeling mee gedaan. Nu werk ik in Aken en leef in de regio maar heb helaas niet meer zo veel met Nederlands te maken. Aangezien je het praten heel snel kwijt bent en ik van Nederland en de taal houdt, wil ik het graag een beetje bijhouden. Ik ben af en toe bij een stamtafel in Keulen maar soms heb ik geen tijd en zin om daar naartoe te rijden.
Ik ben benieuwd of de bijeenkomsten in Aken nog bestaan en zal er zeker eens langs willen komen! :blush:.

Groetjes, Natalie

7 „Gefällt mir“

Welkom Natalie,

Veel plezier hier op het forum, en van wat ik kann zien is jouw Nederlands nog prima!

Groetjes
Gabi

2 „Gefällt mir“

Hoi @Nata lie,
Welkom hier. Je Nederlands is nog erg goed.
Groeten uit Delft.

1 „Gefällt mir“

Welcom op het forum Natalie!
Ik ben onder de indruk van je kennis!
Ik begon langzaam met de Nederlandse taal in juni en er is iets te doen in alle richtingen. "In“ het buurtaal forum voel ik me heel goed.

Groetjes Freyja

Hallo Natalie, volgens mij is de stamtafel in Aken nog steeds actief :slight_smile:

@ralf, wat zeg jij? Is er een volgende bijeenkomst gepland?

Goedemorgen :slight_smile:

Graag zou ik weer een stamtafel plannen, alleen heb ik het op het moment erg druk. Misschien wil dit keer iemand anders via het forum een stamtafel plannen? Dat zou leuk zijn! Als ik kan helpen, laat het me gerust even weten.

Heel veel groeten,

Ralf

1 „Gefällt mir“

Ralf, zet je die info even in het stamtafel-thema? (Hier in de voorstellingsthread van Natalie zullen het denk ik niet zo veel mensen lezen …)