Hoi, ik ben Leonard

Het is niet zo veel over mij te zeggen. Voor 't erste: Ik ben 52 en heb geen Sennehond, maar drie stiefkatten (van mijn partner).
Ik will graag mijn taalschat vergroten. Sinds jeugd heb ik wel regelmatig contact met familie en frienden in nederland maar daar tussen moeilijkheden goede nederlandse conversatie te voeren. Ik zie wel onderwerpen voor gesprekken, bijv. fotografie, zeilen (voral in Friesland) enz.
Vooral moet ik ook het schrijven oevenen, a.u.b. de fouten vergeven/of corrigeren.
Jullie lijkt well een leuke group te zijn.

Ik verheug me op jou allemal volgende zaterdag. Wat een geluk, net op tijd.

8 „Gefällt mir“

Hoi Leonard, hartelijk welkom hier. Ik heb je antwoord op @Rike even verschoven naar de voorstellings-rubriek. Dan kunnen de andere leden je beter vinden .)

Leuk dat je familie en vrienden hebt in Nederland!

Is het ok als we je teksten verbeteren?

1 „Gefällt mir“

Van harte welkom op het forum, Leonard.

Een leuke naam heb je bedacht ‚leon-art‘. Als ik vragen mag: heb je een creatief beroep?

Op het forum hebben we trouwens ook flink wat zeilers, kijk maar eens hier.

Een zonnige dag, groeten uit Aken,

Ralf

Hartelijk welkom Leonard! :wink:

Ik verheug me ook op a.s. zaterdag! :smile:

We komen elkaar dan wel tegen.

1 „Gefällt mir“

Welkom Leonard! :slight_smile:
Tot zaterdag! :raising_hand:

De groeten van
Heike

1 „Gefällt mir“

Hoi Alex, sommige fautjes heb ik nu zelf gezien. Het praten is toch eenvoudiger voor mij, ik had noot nederlandse schoollessen. Dus even wachten, ik heb in het forum de hoek voor eigen teksten gevonden.

1 „Gefällt mir“

bedankt voor de hartelijke ontvangst

2 „Gefällt mir“

Meinst du: warten mit den Korrekturen, Leonard? In der Übungsecke machen wir das ganz gezielt und offen – an anderen Stellen im Forum eher diskret, sodass es den sonstigen Lesefluss nicht stört.

Schau mal, wie das funktioniert:

Da bin ich noch unsicher, ich muss mich erst einmal in eurem tollen Forum zurechtfinden. Zur gegebenen Zeit…

Hoi, Leonard!

Ook vanuit de Friese Stellingwerven wens ik je van harte welkom op het forum. Begrijp ik goed dat je er zaterdag ook bij bent in Düsseldorf?

Leuk!

Groetnis fan Kitty. :wink:

2 „Gefällt mir“