Hoi ik ben Lara

Hoi, ik ben Lara en ik ben uit Mannheim.
Een jaar geleden ben ik begonnen om Nederlands te leren - of beter: het Vlaams. Tijdens mijn verblijf in Engeland heb ik mijn vriend leren kennen. Hij is inspecteur bij de politie in Antwerpen. Ik ben nog bezig met mijn studie aan de universiteit in Heidelberg (ik studeer Duits en Engels om lerares te worden!). Het is zo een groot plezier om vrijwillig een nieuwe taal te leren in tegenstelling tot de school een paar jaar geleden :smiley:

Ik ben blij deze forum gevonden te hebben. Ik zal eerder stil meelezen maar desalniettemin vaak binnenkijken :slight_smile:

Tot ziens!
Groetjes,
Lara

6 „Gefällt mir“

Hoi Lara, van harte welkom joh! Meelezen is prima, maar wie weet: misschien krijg je toch zin om ook zelf vragen te stellen en op de thema’s van anderen te reageren.

We bijten niet :wink:

2 „Gefällt mir“

Hoi Lara, wat leuk dat je er bent, van harte welkom.

Heidelberg is een mooie stad, ik ben er een paar keer geweest. Zelf ben ik Nederlander en woon in Aken (Aachen). Lekker dichtbij Nederland en natuurlijk België.

Voel je vrij om op berichtjes te reageren en vragen te stellen.

Groetjes,

Ralf

3 „Gefällt mir“

Welkom Lara, en heel veel plezier hier! Jouw Nederlands is al uitstekend, trouwens :slightly_smiling_face:

Groetjes
Gabi

3 „Gefällt mir“

Dank u :blush: dat hoor ik natuurlijk graag :sunny:️:four_leaf_clover:

1 „Gefällt mir“

Hallo Lara,

Leuk dat je je voorstelt! Ik was afgelopen zomer een dagje in Heidelberg. Heb daar toen een kopje koffie op de campus gedronken. Het zag er heel gezellig uit.

groet Peter

2 „Gefällt mir“

Ik probeer het langzaam uit :slight_smile: dankjewel!

1 „Gefällt mir“

Dankjewel! Spijtig dat ik van Aken alleen maar het treinstation heel goed ken :slight_smile:

3 „Gefällt mir“

Hoi Lara,

Van harte welkom op het Forum. Ik wens je veel plezier.

Het is zo een groot plezier om vrijwillig een nieuwe taal te leren in tegenstelling tot de school een paar jaar geleden :smiley:

Ja, dat kan ik goed begrijpen. Het is ook leuker. :slightly_smiling_face:

Groetjes,
Andrea

2 „Gefällt mir“

Er zijn echt mooiere plekken in Aken dan het treinstation… :wink:

4 „Gefällt mir“

Dat moet ik nog uitvinden :slight_smile:

2 „Gefällt mir“