Hoi, ik ben Irini

Hoi, ik ben Irini en woon in Düsseldorf. Ik leer Nederlands om in Tilburg te studeren. Voor mijn studie moet ik voor het NT2-examen of CNaVT slagen. Ik heb mij eerst op het NT2-examen voorbereid, maar nou zijn alle examen van duo stopgezet. Gisteren heb ik ervaren, dat ik ook het CNaVT-examen kan afleggen. Misschien is iemand in deze forum die ook het examen wil doen en met mij erover wil communiceren. Ik ben op zoek naar oefeningen voor het CNaVT-examen maar kan op internet niet zo veel vinden, alleen de voorbeeldexamens op http://cnavt.org/voorbereiding. Misschien kan mij iemand nog een tip geven? Ik ben blij voor elke idee :slight_smile:

Groetjes, Irini

5 „Gefällt mir“

Hoi Irini,

Welkom op het forum. Ik wens je veel plezier. :slight_smile:

Wat ga je in Tilburg studeren? :slight_smile:

Misschien kan mij iemand nog een tip geven? Ik ben blij voor elke idee

Ik heb nog deze link. Daar kun je ook prima oefeningen doen.

In Düsseldorf is er ook een stamtafel.

Ik wens je in ieder geval succes met het examen en ook met de studie.

Heel veel groetjes,
Andrea

3 „Gefällt mir“

Hoi Irini,

Nog iemand uit Düsseldorf, wat leuk!
Welkom hier op dit mooie forum.

Ga maar eens rondneuzen, hier vind je heel veel tips voor oefeningen en websites en ook altijd iemand, die jou kan helpen als je iets wilt weten. :slight_smile:

De “Stammtisch” in Düsseldorf is altijd gezellig en je kunt ook wat Nederlands kletsen.
Misschien heb je er zin in om aan de volgende bijeenkomst deel te nemen?

In ieder geval succes met het examen en veel plezier met je studie!!

Groetjes,

Rike

4 „Gefällt mir“

Hoi Andrea!

Dank je wel! Ik ga mij de pagina van coutinho beter aanzien!!! Ik wil graag mijn master’s in Psychologie doen, daarom wil ik beter Nederlands leren en vor het examen slagen :slight_smile:
Een stamtafel in Düsseldorf! Wat fijn! Ik wil graag ook komen. Helaas kan ik op 16.03. alleen later. Maar misschien kan ik nakomen!

Groetjes,
Irini

2 „Gefällt mir“

Hoi Rike!

Dank je wel! Wat fijn dat hier nog meer personen uit Düsseldorf zijn! Dat klinkt heel leuk met de stamtafel in Düsseldorf en het zou heel mooi als ik met jullie kan afspreken en Nederlands kletsen :slight_smile: :slight_smile:

Groetjes,
Irini

3 „Gefällt mir“

Hartelijk welkom ook van mij, Irini.

Misschien heeft @ralf een paar tips voor je. Als ik het me goed herinner biedt hij als NT2-docent in principe ook CNaVT-voorbereiding.

Succes!

PS: Waarschijnlijk biedt de universiteit van Tilburg ook voorbereidingscursussen Nederlands voor studenten uit het buitenland. Kijk maar eens hier:

2 „Gefällt mir“

Hoi Irini,

Wat leuk dat je ons gevonden hebt en dat je je even voorstelt.

Het CNaVT-examen kun je in mei en in november afleggen. De aanmelding voor mei sluit ongeveer medio maart - je zou je via een examensinstelling moeten aanmelden: zie hier voor een overzicht van instellingen. Zelf neem ik in Aken ook het CNaVT-examen af. Neem gerust persoonlijk contact met me op als je verdere vragen hebt.

Succes met leren!

Hartelijke groeten,

Ralf

3 „Gefällt mir“

Hoi Irini,

Ook van mij een hartelijke welkom op het forum. Leuk, dat je je meesters in psychologie wilt doen. Een van mijn broers is een psycholoog en ik zelf heb verschillende extra opleidingen gedaan in het veld parallel aan mijn baan. Ik ben blij als je naar onze stamtafel in Düsseldorf komt. Ik kom niet van daar, maar ga daar naar de stamtafel.

Groetjes,
Freyja

1 „Gefällt mir“

Welkom op dit forum

De NT2 examens herstarten weer.

https://www.staatsexamensnt2.nl/nieuws/20190220/start-afnames-staatsexamens-nt2

2 „Gefällt mir“

Welkom Irini,

veel plezier hier en veel succes met jouw examens!

Groetjes
Gabi

1 „Gefällt mir“

Bedankt allemaal voor de hartelijke ontvangst @alex @ralf @Goedin2018 @Ringstaartmaki @Toetje. Ik ben blij zo vele leuke personen hier te ontmoeten :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Hallo Irini,
mag ik vragen of jij inmiddels dit certificaat hebt gedaan? Was even benieuwd naar de ervaringen…
Groeten, Sini

Hallo Sini, ik denk niet dat je geluk hebt met Irini in contact te komen, het is alweer ongeveer twee jaar geleden dat ze kort hier was.

Ja. :slight_smile:

Hallo @irini,
es ist zwar schon was länger her, dass wir dich auf dem Forum gesehen haben, doch wenn du das liest, melde dich mal. :slight_smile: Vielen Dank.

LG
Andrea

2 „Gefällt mir“

Thx Andrea :hugs:

1 „Gefällt mir“