Hoi, ik ben Irene uit Berlijn

Ik ben een beeldend kunstenaar (installatie, objecten, reliëf etc.) en vertaler (Nederlands, Spaans, Engels naar het Duits) en heb heel lang tijd geleden twee jaaren in Enschede geleevd en er op de AKI (kunstakademie) gezeten. Deze pagina heb ik door het googlelen voor een vertaling gevonden.

4 „Gefällt mir“

Hoi Irene , wat leuk dat je meedoet. Je bent dus al behoorlijk gevorderd op het gebied van Nederlands. Dat zullen bijvoorbeeld @beate en @Ruth leuk vinden. De laatste vertaalt trouwens ook. En verder ook @Maartje en @Isabelle.

Leuk ook dat je in Nederland hebt gestudeerd! Heb je een website, waar we je werk als beeldend kunstenaar kunnen zien? Ik ben namelijk heel benieuwd!

Mag ik vragen naar welk woord of welke zinsnede je gegoogeld hebt, toen je hier op het forum terechtkwam?

Hier noch ein paar Sprachtipps

… en heb heel lang tijd geleden twee jaar in Enschede gewoond en er op de AKI ArtEZ Academie voor Art & Design gezeten.

3 „Gefällt mir“

Hoi Irene, van harte welkom en leuk dat je je voorstelt.

Wat een interessante combinatie, beeldend kunstenaar en vertaler!

Net als (=genauso wie) @Alex ben ik benieuwd met welke zoekwoorden je ons gevonden hebt :slight_smile:

Groeten van een Nederlander in Aken,

Ralf

1 „Gefällt mir“

Hoi Alex,

sorry voor mijn late andwoord maar ik ben echt bezig met verschillende projekten. Ik heb wel een webiste www.irene-anton.de - maar die is niet echt aktueel, maar je kunt ook iets via
http://www.sculpture-network.org/de/home/kuenstler/einzelansicht/irene-anton.html
of
Irene Anton - Kreatives Brandenburg
of gewoon mijn naam googlelen.

Groeten uit Berlijn,

Irene

2 „Gefällt mir“

Dank je wel, Irene. Ik ga er een kijkje nemen.

Hoi Ralf,

zoekwoorden, geen idee? Ik denk ik heb het toevallig gevonden als ik iets heb gezocht voor een vertaling.
Groetjes,

Irene

1 „Gefällt mir“

Hoi Irene,
Een beetje laat, maar alsnog van mij: hartelijk welkom op het forum. :+1:
Waz zijn je projecten spannend. Ik heb al een kijkje genomen. :slight_smile:
Heel veel plezier op het forum!
Groetjes,
Jessi

1 „Gefällt mir“