Hoi ik ben Imay

Misschien vind je het ook interessant om te lezen. :slight_smile:

Übungsecke:

Ja, ik vind het een goed idee van @Peter1.

Kategorie: Oefenhoekje
Bijvoorbeeld: Imay leert Nederlands (oder ein anderer Titel)

1 „Gefällt mir“

Wow, zo veel tips. Bedankt voor je hulp liebe Andrea! Ik heb een logeerpartij in Bruinnise voor September geboekt. Tot dan, wens ik me dat ik een beetje het Nederlands kan spreken.

Nog een prettige dag! I

2 „Gefällt mir“

Goeden avond Imay,
Hartelijk welkom! Ik ben Katja en ik woon ook in Hamburg, maar in het zuiden. Ik hou van Nederland en de Nederlandse taal. Sinds een jaar leer ik Nederlands. Ik lees boekjes en luister naar NPO radio een.
Een fijne avond!
Groetjes,
Katja

1 „Gefällt mir“

Moin Katja,

wat een verrassing! Het moet een telepathie zijn dat jij me hebt geschreven. Ik heb twee dagen geleden Andrea verteld dat ik een Katja uit Hamburg in het forum heb gezien en ik ze wilde schrijfen. Ik vind je verstellingtekse erg interessant dat je ook van Zeeland houdt . Ik ging elk jaar naar Bruinnisse om mijn oom te bezoeken. Nu hij is in maart overleden en ik heb geen reden meer naar Zeeland te gaan regelmatig.

Ik woon in het noorden maar mijn bureau is in het zuiden, in Hamm. Ik werk alleen twee dagen per week. Je kunt het Nederlands al erg goed, Katja. Ik bouw de zinnen nog heel Duits zei Peter. Ik moet veel boekjes lezen en in het Nederlands spreken.

Een fijne dag!
Doei
Imay

2 „Gefällt mir“