Hoi, ik ben Fabian!

Ik kom ook uit Duitsland en ben 17 jaar oud. Ik spreek nog niet zo goed Nederlands maar wil verbeteren.

Twee jaar geleden heb ik een meisje op een cruise ontmoet. Sindsdien zijn we vrienden. Ze komt uit Nederland, maar ze woont al 16 jaar in Duitsland.

Zij is niet de enige reden dat ik Nederlands en Nederland leuk vind. Nederland is ons buurland, dus ik vind het goed om Nederlands te leren :).

11 „Gefällt mir“

Hoi Fabian,

Van harte welkom op het forum!

Leuk dat je je even voorstelt, en dat je schrijft waarom je Nederlands leert. Hele goede redenen :smiling_face:

Veel plezier hier en een fijne avond, groetjes,

Ralf

1 „Gefällt mir“

Ha Fabian, ook van mij hartelijk welkom hier. Wat leuk dat je Nederlands leert. Je kunt hier alles vragen en we gaan proberen je antwoord te geven.

Veel plezier hier,
Alex

1 „Gefällt mir“

Dat is lief van jullie. Ik ben net op pasen vakantie in Gelderland geweest en vond het er mooi😍. Fijne avond!!

1 „Gefällt mir“

Dat klinkt goed. In Gelderland heb ik een groot gedeelte van mijn jeugd gewoond. Waar ben je allemaal geweest?

Jij ook een fijne avond,
Alex

1 „Gefällt mir“

Ik ben naar Arnhem, Apeldoorn, Zwolle en Zutphen gegaan. Mijn vriendin komt uit Apeldoorn en ik heb haar sommige foto’s ervandaan gestuurd. Zwolle en Zutphen vond ik het beste omdat de huizen er nog zo mooi en oud uitzien :). Ik was in totaal dichtbij het Veluwe bos regio.
Welterusten!

1 „Gefällt mir“

Groetjes uit mijn woonplaats Apeldoorn. :grinning: :wave:

3 „Gefällt mir“

Wat een mooie woonplaats😍

2 „Gefällt mir“

Moinsen Fabian,

ik ben Johnny en ik wil spreeken goed Nederlands.

1 „Gefällt mir“