Hoi allemaal! Ik ben Gesa

Ik ben Gesa en net als vele anderen hier een voormalig deelnemer van een cursus Nederlands bij Ralf. Ik ben veelzijdig geïnteresseerd en hou van lezen, wandelen, muziek en ik zing in een koor. Tijdens de week werk ik in de marketing afdeling van een technisch bedrijf in Herzogenrath.

Het zou heel leuk zijn om hier met andere mensen kennis te maken en nog iets meer over Nederland en de Nederlandse taal te kunnen leren.

Groetje en tot zo!

3 „Gefällt mir“

Hoi Gesa, leuk dat je meedoet! Wat schrijf je goed Nederlands :slight_smile:

Mooie hobby’s heb je! Ik houd ook erg van lezen en wandelen en ik heb een aantal jaren in een koor gezongen. Wat voor repertoire zingen jullie?

Een kleine opmerking nog: Tot straks betekent “bis nachher” (dus nog op dezelfde dag) en dat bedoel je waarschijnlijk niet …

Hoi Alex
in mijn koor zingen we meestal popliedjes - alles van ABBA tot Robbie Williams. Het is altijd heel leuk en we zijn nog op zoek naar nieuwe leden, vooral mannelijke leden. Als hier iemand is die zin heeft in zingen is diegene van harte welkom.

Groetjes Gesa

2 „Gefällt mir“

Hoi Gesa, hartelijk welkom op het forum en leuk om je hier weer te zien :smiley: Zingen vind ik leuk, maar door tijdsgebrek zing ik op dit moment vooral slaapliedjes voor mijn twee dochters en daar blijft het bij :laughing: Veel plezier op het forum!
Groetjes, Ralf

1 „Gefällt mir“

Dat probleem herken ik wel, @gesa. In veel koren is er een gebrek aan mannen (vooral tenoren). Ik hoop dat jullie er toch een paar vinden. Succes!

1 „Gefällt mir“