Hoe gaat het met jullie?

Bij KAUFLAND had vandaag bijna iedereen een pakje ervan in zijn winkelwagentje zitten

Dat was de aprilgrap in jullie regio !
Hier verkopen ze dat dunne spul (2-laags) dan ben je wel verplicht je handen 2x te wassen. :rofl:
Dat 2-laags raakten ze voor de Corona aan de straatstenen niet kwijt en nu wel, ook een manier om van die troep af te komen. Elk nadeel heeft zijn voordeel zei eens een beroemde voetballer.

2 „Gefällt mir“

https://www.ad.nl/politiek/oproep-van-rutte-duitsers-en-belgen-blijf-weg-uit-nederland~a00fc516/?utm_source=breakingnewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20200402&ctm_ctid=952f14bf929ec5468053c540a4122005&utm_term=952f14bf929ec5468053c540a4122005

1 „Gefällt mir“

Je moet ook Vaiana in het Nederlands zien.
De film is een van Disneys best. Toch heb ik geen idee hoe men die online kan vinden. Deze hieronder is maar een trailer.

1 „Gefällt mir“

Ik hou’ niet van computeranimatiefilms. Ik heb bijna 30 Nederlandstalige Disney DVDs maar ze zijn allemaal ouder dan 2004.

Ik denk wel dat Vaiana online verkrijgbaar is maar het is vast lastig een (Nederlandstalig) abonnement met een Duitse woonadres te kopen.

Gelukkig zijn er geen beperkingen voor DVDs - alleen het versturen naar Duitsland is soms erg duur.

3 „Gefällt mir“

Kijk eens hier, ik zag het toevallig op het nieuws vanavond !

3 „Gefällt mir“

Dat is natuurlijk geweldig nieuws! Ik hoop wel dat ik volgend voorjaar of zomer weer naar een dierentuin mag. Helaas geloof ik er nog niet in.

Jammer dat nu ook heel moelijke tijden zijn voor dierentuinen. Er waren al noodkreten in het nieuws. Ik weet nog niet hoe het verder gaat met mijn weerplaats maar als ik voldoende geld over heb ga ik waarschijnlijk doneren.

1 „Gefällt mir“

Hoi,
Nog ben ik gezond en heb geen moeilijkheden maar ik miss de sport erg. Ik doe krachttraining in plaats van badmintonnen en nu is zelfs de discgolf parcours gesluit.

Welke films en boeken kun je aanbevelen? Ik zoek voor iets waar ik Nederlands mee kan leren.

Ik hoop dat jullie allemaal gezond blijven!
Groetjes! :wave:t2:

1 „Gefällt mir“

Ik Jan Cremer, is leuk om te lezen en kan je veel van leren.

groet van Hans

2 „Gefällt mir“

Ik ben Lena en ik studeer in Duitsland. Ik leer actueel A2 Nederlands en ik vind de taal leuk.

kleine correctie.

1 „Gefällt mir“