Hoe gaat het met jullie?

Ik vind de Nederlandse uitdrukking 1000 keer mooier.

2 „Gefällt mir“
een kleine tip voor Ringstaartmaki
1 „Gefällt mir“

Ringstaartmaki, ik zit me net af te vragen of dit niet iets voor jou is. Zou jij misschien met je technische kennis een online-bijeenkomst kunnen (en willen) opzetten voor leden van het forum?

Ik heb natuurlijk geen idee of je dat leuk lijkt, maar wie weet … :wink:

2 „Gefällt mir“

Goedenavond!
Ik ben gezond en blij dat ik werken mag. Maar ik voel mij vaak alleen.
Außerdem macht mich die ganze Situation nervös und ich mache mir Sorgen um meine Eltern und meine Oma.
Aber im Großen und Ganzen geht es mir gut. :slightly_smiling_face:
(Und ich habe bestimmt einige Fehler im Niederländischen gemacht :sweat_smile:)

Doei! :wave:

8 „Gefällt mir“
Opmerking @StephiS (klik hier)

Bestimmt nicht! :+1: Sehr gut gemacht.
Maar zelfs al maak je fouten, dan is dat echt niet erg. Fouten maken we allemaal, en daar leer je ook weer van toch :wink:

2 „Gefällt mir“

Dat is echt waar! Dank ju wel, Anja! :blue_heart:
Ich übe weiter :blush:

1 „Gefällt mir“

Wir sind alle per Du hier auf das Forum Stephi, also heißt es:

Dankjewel !

1 „Gefällt mir“

Vandaag kwam de burgemeester van ons dorpje hoogstpersoonlijk aan de deur om te zeggen, dat we vanaf morgen voorlopig niet meer mogen internetten.
Wel jammer dat ik nu een hele tijd hier geen bijdragen meer kan schrijven, dus hopelijk tot gauw beste mensen.
Verder gaat het goed met mij en dank voor alle reacties, waarop ik niet had gerekend.
groetjes van Hans

6 „Gefällt mir“

En waarom mogen jullie niet meer internetten? Is er een reden voor?

Is dat een aprilgrap Hans of zijn ze nu helemaal gek geworden in Beieren? :flushed::thinking:

4 „Gefällt mir“

Beste Hans, is dat niet een aprilgrappje?:slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Ze hebben daar gehoord dat een virus ook via het internet kan verspreid worden…. :face_with_hand_over_mouth:

4 „Gefällt mir“

Dan mogen we niet meer „ontmoeten“ op dit forum :face_with_hand_over_mouth:

:+1: :joy: :joy: :joy:

1 „Gefällt mir“

Goeiemorgen allemaal, een kleine aprilgrap moet toch mogelijk zijn. Op anderen fora worden er hardere grappen gemaakt !
Ik ben er in ieder geval weer en de burgemeester kan mij echt niet afhouden van het internet en zeker niet in de huidige situatie.

6 „Gefällt mir“

Hoera, er is weer wc-paper te koop! :clap: Het lijkt toch erop dat de mensen eindelijk hun voorraadkast thuis vol hebben. :wink:

Hier is er niets - noch bij EDEKA noch bij ALDI.

Bij KAUFLAND had vandaag bijna iedereen een pakje ervan in zijn winkelwagentje zitten

Dat was de aprilgrap in jullie regio !
Hier verkopen ze dat dunne spul (2-laags) dan ben je wel verplicht je handen 2x te wassen. :rofl:
Dat 2-laags raakten ze voor de Corona aan de straatstenen niet kwijt en nu wel, ook een manier om van die troep af te komen. Elk nadeel heeft zijn voordeel zei eens een beroemde voetballer.

2 „Gefällt mir“

https://www.ad.nl/politiek/oproep-van-rutte-duitsers-en-belgen-blijf-weg-uit-nederland~a00fc516/?utm_source=breakingnewsletter&utm_medium=email&utm_campaign=20200402&ctm_ctid=952f14bf929ec5468053c540a4122005&utm_term=952f14bf929ec5468053c540a4122005

1 „Gefällt mir“