Helga´s oefening

De Molli
Stampen en sissen staat de stoomtrein op de spoorweg en wacht op stoomtrein-fans, wil pure nostalgie ervaren.Al sinds 1886 zijn dienst verrichtte.
De smalspoorlijn van 900mm is sinds 1976 een technisch monument en een toeristische attractie op hetzelde moment.
De Molli trekt met veel stoom, rinkelende en vlott flutjes tussen Bad Doberan en Kühlungsborn heen en weer…
Zijn pad leidt him halverwege door de smalle straatjes van Münsterstadt Bad Doberan. De display van kleine
winkels lijken binnen handbereik.
Vervolg over een prachtige lindeboomlaan en langs Europa´s oudste door paarden getrokken renbaan.
Hij stopt in de witte stad Heiligendamm wachtend op de terugkeer dan gaat hij naar dde klif en Kühlungsborn,
Hier en daar een glimp opvangen van de oostzee
U reist het liefst comfortabel? Ook dat biedt de Molli. Stap in de gezellige salonwagen en geniet van koffie en cake op de route van 15,4 kilometer.
Laat de dromen van oude kinderen uitkommen en boek een stoomlocomotive weekend of een rijte in de bestuurdercabine-

3 „Gefällt mir“

Hoi, Helga,

Mogelijk dat ik nog wat over het hoofd gezien heb, maar ik heb voorlopig even de eerste foutjes gemarkeerd. :slight_smile:

Als je wilt dat ik in het Duits verbeteringen aangeef moet je het maar even zeggen.

3 „Gefällt mir“

Hallo Kitty,
Ik vindt het leuk,wanneer je mij foud verbeter.
Ich finde es toll, wenn du meine Fehler verbesserst. Dadurch kann ich die Sprache besser lernen.
Groetjes en een fijne avond nog
Helga

1 „Gefällt mir“

[details=Sprachtipps für Helga][quote=“leo, post:3, topic:1882”]
Ik vind het leuk, wanneer je mijn fouten verbetert.
[/quote][/details]

1 „Gefällt mir“