Hallo ich bin Sarah

Ich bin neu hier und möchte mich kurz vorstellen: Ich bin Übersetzerin, meine Muttersprache ist Deutsch und ich spreche zudem Niederländisch, Französisch und Englisch. Ich bin in Brüssel geboren und in Belgien aufgewachsen. Da Leo.org kein Niederländisch anbietet, habe ich nach einem passenden Forum gesucht, um mir hier und da bei Begriffen im Niederländischen Unterstützung zu suchen, bzw. auch euch helfen zu können. Ich wünsche allen ein frohes neues Jahr und einen geruhsamen Sonntag! LG, Sarah

9 „Gefällt mir“

Hoi Sarah,

welkom hier bij ons, en misschien heb je ook zin af en toe mee te doen.

Een vertalster hebben wij hier volgens mij nog niet - heb je een vakgebied? Ik heb een poosje in een vertaalkantoor gewerkt, in de functie als project-manager.

Groetjes
Gabi

2 „Gefällt mir“

Hallo Gabi,

Ik vertaal vooral technische teksten zoals handleidingen enz maar ben niet kieskeurig en doe een beetje van alles :slight_smile:

Groetjes!

1 „Gefällt mir“

Hoi Sarah, hartelijk welkom hier. Ik heb ook een aantal jaren als vertaalster gewerkt (Duits-Nederlands), maar tegenwoordig heb ik een redactionele job.

We helpen je graag verder als je vragen hebt. En het is inderdaad leuk als jij op jouw beurt ook vragen van andere forumleden kunt beantwoorden.

Heel veel groetjes,
Alex

Ik wilde vroeger ook altijd graag schrijven, ik schreef veel in ons clubblad toen. Ik had best wel talent. Zou het best nog wel weer op willen pakken, hoewel ik her niet heb gestudeerd.
Ik ben toen in de buitendienst beland en een mooie carriere misgelopen :grinning:

1 „Gefällt mir“

We hebben er in ieder geval een aantal gehad, maar ze zijn niet meer allemaal actief, geloof ik …

@Maartje, @Isabelle, @Ruth, @Belleke (?)

Ik heb zelf ook een aantal jaren als freelance vertaalster gewerkt, maar inmiddels ben ik de redactionele kant op gegaan.