Hallo, ich bin Leonie

:hugs: Hallo ik ben Leonie En sinds vandaag nieuw op het Forum. Ik ben een liefhebber van de Nederlandse taal en heel blij, dat je zoveel mensen bij elkaar komen om mijn liefde de delen!
Groetjes
Leonie

10 „Gefällt mir“

Van harte welkom Leonie, Mokilein klinkt bekend in mijn oren. Veel plezier bij ons. :sunny:

1 „Gefällt mir“

Dankjewel :blush:

Hoi Leonie,
Leuk dat je het forum gevonden hebt en van harte welkom.

Als je in de verschillende thema’s rondneust, dan zul je heel wat interessante weetjes ontdekken.
Jouw Nederlands is al heel goed, maar ik zag twee kleine typefoutjes… Als je wilt kan ik ze verbeteren, maar je kunt dat ook makkelijk zelf. (Even op het potloodje onder je tekst klikken, daarna kun je tekst bewerken)

Groeten uit Delft
Peter

1 „Gefällt mir“

Hoi Leonie, leuk dat je meedoet hier. Je profielplaatje past goed bij je nickname :wink:

Kijk lekker rond en antwoord op de thema’s die je interesseren, dan kom je hier gauw in gesprek met de andere forumleden.

Hoi Leonie,

Ook namens mij van harte welkom op het forum!

Als je vragen hebt, laat het gerust even weten.

Een fijn weekend, groeten,

Ralf

Bedankt allemaal voor de vriendelijke ontvangst. Ik verheug me op een leuke uitwisseling met jullie.:+1::blush:

1 „Gefällt mir“

Hoi Peter, Ik was een beetje in haast toen ik de eerste tekst schreef, ik zie wel de foutjes in mijn tekst maar geen potlood. :woman_shrugging:

Rechtsonder jouw bericht en dan links naast antwoorden met pijl dan eerst drie puntjes en dan het potloodje.

1 „Gefällt mir“

Heb je het potlood :pencil2: gevonden, @Mokilein? Oder brauchst du Hilfe?