Grootschalige controles aan de Duitse grens

Tot 10 juli 24 uur per dag i.v.m. G20 Top :expressionless:

Es läuft bisher aber recht gut, also praktisch kein file, immerhin.
Betroffen sind neben Nieuweschans auch Zwartemeer (A37) sowie De Poppe (A1)

Andere Übergänge nutze ich nicht, vermute aber dort wird es nicht viel anders sein.

2 „Gefällt mir“

Gut, zu wissen, Christian.

3 „Gefällt mir“

Gelukkig ga ik pas op 14 juli naar Nederland.

Zeg, @Rustaaagh, hoe komt het dat je altijd precies weet wat er op de wegen aan de hand is? Je had al verteld dat je voor je beroep heel veel moet rijden – ben je misschien vrachtwagenchauffeur? :slight_smile:

5 „Gefällt mir“

Ja, precies.

Ik haal goederen vanaf Nederland af naar onze bedrijf (Duitsland).

En daar ben ik ook helemaal blij mee, er was niks erger dann in Duitsland te rijden.

Groetjes.

3 „Gefällt mir“

Wat leuk! Ik vind het een heel spannend beroep. Waarom vond je het zo erg om in Duitsland te rijden?

In Nederland is iedereen vriendelijk en op de snelweg is het niet altijd zo drukte.

Als je in Nederland naar en bedrijf komt krijg je een kopje Koffie, in Duitsland en belediging, echt waar.

Goh, wat gek! En erg natuurlijk. Maar wel fijn dat je nu in Nederland kunt rijden. Is het niet moeilijker omdat de wegen daar vaak wat smaller zijn? Ik heb groot respect voor vrachtwagenchauffeurs. Ik ben eergisteren voor het eerst een klein stukje met de caravan van mijn vader gereden en ik zie me daar echt nog niet mee op vakantie gaan, veel te eng!

1 „Gefällt mir“

Dankje, ik heb 90% vaste klanten, dus niks aan de hand met smalle wegen. :slight_smile:
Soms is het moeilijk maar, hoeft niks.

Gewoon werk.

Maar ik ben nou de enige die en beetje Nederlands praten kann, het gebeurt nou vaker dat ik Klanten bellen moet voor en afsprak, maar ik vind het leuk en heb er ook zin in.

1 „Gefällt mir“

Wat leuk, zeg!

Ik denk dat je bedoelt: Soms ist het moeilijk, maar dat geeft niks.

2 „Gefällt mir“

Jep, nog een keer bedankt! :slight_smile:

1 „Gefällt mir“