Forum-bijeenkomsten in Aken / Stammtisch-Treffen in Aachen

Ein belgischer Freund sagte ich kann u und jij gebrauchen. U ist in manchen Situationen auch unter Freunden respektvoller.
:thinking::wink:

Das gilt für Flandern, nicht für die Niederlande, Jutta.

1 „Gefällt mir“

Ja hé, tussen Flandern en Nederland is een groot verschil. Ik zie het veel bij mijn klanten.

Net als tussen Duitsland en Oostenrijk :wink:

2 „Gefällt mir“

Wil nog ff iedereen die op zaterdag naar Aken gaat heel veel plezier toewensen. :slight_smile:

4 „Gefällt mir“

Dank je, Heike :slight_smile:

Oh, könnten die die Samstag kommen werden, mir eine persönliche Nachricht mit Telefonnummer schicken? Ich werde dann mit meiner Handynummer reagieren und eine Whatsapp-Gruppe für kurzfristige Infos einrichten, sodass ihr mich/uns erreichten könnt im Fall von z.B. Verspätungen oder wenn ihr das Café nicht findet.

Eine persönliche Nachricht kann man verschicken, indem man auf meinem Profilbild klickt, und dann auf ‘Nachricht’.

Groetjes,

Ralf

3 „Gefällt mir“

Is iedereen dan bij Whatsapp?

Ik wens iedereen die gaat veel plezier morgen!

1 „Gefällt mir“

Goed punt, Alex. De mensen die geen Whatsapp hebben, kunnen mij dan gewoon een sms sturen of bellen natuurlijk. Tot vanmiddag :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Ik zit nu in de trein, jippie :blush::bullettrain_front: tot straks

1 „Gefällt mir“

Vanmiddag was mijn eerste keer in Aken. Ik heb een hele leuke middag gehad, waarbij ik hele aardige mensen ontmoet heb. Mijn dank daarvoor. De volgende keer zal ik er zeker weer bij zijn! En als ik jullie helpen kan: graag! :blush:

4 „Gefällt mir“

geen enkele foto van vandaag??
We zijn… ik tenminste, ben benieuwd! :wink:

3 „Gefällt mir“

Ik ben nog op weg naar huis :see_no_evil:

3 „Gefällt mir“

moet dan wel een leuke dag zijn geweest als je nou nog op weg naar huis bent @GoodbyeRoutine.

3 „Gefällt mir“

Dit wel… :sunny:️ maar de weg naar huis helaas niet :sweat_smile: wanneer ik dan thuis ben schrijf ik nog wat meer over de dag :crown:

2 „Gefällt mir“

Herrje!!! Wie lange warst du denn unterwegs?
Groetjes uit Aken :raising_hand_woman:t3:

2 „Gefällt mir“

3,5 Stunden. Eine Stunde mehr als gedacht. Het viel dus nog wel mee… trein reed in Köln Deutz niet verder, ik heb dan mijn laatste bus in mijn stad gemist enzv… Maar ik bleef positief denken: zo mocht ik de mooie sterenhemel zien toen ik naar huis liep :star2: @Andrea

De forumbijeenkomst in Aken was heel mooi :+1: We hebben in het bona’me samengezeten en lekker gekletst. Daarna kreeg ik nog een rondleiding door de stad: Dom van Aken :heart_eyes:, Katschhof, Elisenbrunnen, stadhuis… een we hebben nog een rondje op het reuzenrad gedraaid en ik kon Aken lekker van boven zien :slight_smile: Ik heb heel wat interessante dingen over Aken geleerd en ook wat verhaaltjes over deze stad kunnen oppikken :slight_smile: Dat was een hele mooie dag!

6 „Gefällt mir“

Hartstikke leuk om jullie (weer) gezien te hebben. En dat bij zonnig weer en in een gezellig druk centrum. Bij deze een foto van gisteren in ons café/restaurant:

Goed om te horen dat jullie allemaal weer heelhuids thuis aangekomen zijn (na kortere en minder korte reizen…). Tot de volgende keer (voor Aken heb ik zaterdag 11 november om 15.30u in gedachten).

Een fijne avond en een goed begin van de week :slight_smile:

Groetjes,

Ralf

8 „Gefällt mir“

Dank je Ralf. Het staat al genoteerd in mijn agenda! :relaxed:

4 „Gefällt mir“

Ik vond het ook heel leuk en gezellig

5 „Gefällt mir“

11 november is wel het begin van het Carnavalsseizoen. Ik weet niet hoe dat in Aken is, maar misschien wel eens navragen …

3 „Gefällt mir“