Voor jouw geruststelling: Ik denk niet dat je dit jaar hoeft te betalen. Feit is wel dat er kosten gemaakt moeten worden om het forum in deze vorm in de lucht te houden. In plaats van 1 betalende persoon (Ralf) gaan we nu de kosten met meerdere personen delen. Maar hoe meer mensen er meedoen hoe fijner het is.
Zo is het. En om deze reden zal ik ook mijn aandeel betalen.
Goedenavond,
Inmiddels heb ik verschillende persoonlijke berichten ontvangen, waarvoor dank. Op maandag zal ik er nog persoonlijk op antwoorden en ook uitsluitsel geven.
Groeten, Ralf
Goedemiddag allemaal,
Laat ik niet meer wachten tot maandag, maar vandaag al het nieuwe forumjaar inluiden. Acht leden van het forum (die ik nog met een PM zal antwoorden) hebben mij inmiddels laten weten het forum komend jaar financieel te willen ondersteunen. Het gezamenlijke bedrag komt dicht genoeg bij de 600 euro om het abonnement en bijkomende kosten (juridische dekking) met een jaar te verlengen. Het resterende bedrag leg ik zelf bij.
Alvast vooruitkijkend naar het forumjaar 2026/2027 ben ik benieuwd naar suggesties voor een structurele financiële oplossing. Ik denk er eveneens over na en zal vast uitzoeken welke technische mogelijkheden de forumsoftware op dit vlak biedt.
Met dit nieuws wens ik jullie allemaal een fijne zondag en een leerzaam nieuw jaar op het forum. Tot gauw, groeten,
Ralf
Jammer😔
Maar ik begrijp het heel goed. Wenn’s am schönsten ist soll man aufhören, zo zegen de Duitsers.
Hartelijk bedankt voor je inzet, de tijd en je energie. Ik zal de mooie foto’s missen
Ik wens je en de forumleden van harte een goede tijd. Misschien ontmoeten we elkaar op een andere plek. Wie weet het …
Een dikke knuffel
Hoi Heliane,
Het is anders gelopen, het forum blijft bestaan
Tot gauw, groetjes,
Ralf
Geweldig
Maar de dikke knuffel blijft
Hartelijke groeten uit Zwitserland
Hallo Ralf, ik wil ook graag een bijdrage leveren als dat nog nodig is.
Hartelijke groeten, Daniel
Ik probeer graag om nieuwe leden te vinden in mijn (kleine) cursus Nederlands…
Groetjes van Claudia