Een lekker ijsje

Dag allemaal,

ik had zin in een lekker ijsje, dus ging ik naar het ijskraampje. Drie bollen waren het vandaag. Stracciatella, bacio en cassis. Hmmmm, echt lekker… :ice_cream:
Wat zijn jullie favorieten?

[Geen foto? Wat jammer. De ijsbeker was al leeg… ]

2 „Gefällt mir“

Hallo Gerd,
áls ik een keer ijs eet dan is het altijd ijs “in een potje”, drie bolletjes waarvan 1 stracciatella,1 vanille en 1 chocolade. Wat ook niet mag ontbreken is de slagroom! Met wat geluk sloeber ik alles op maar meestal geef ik de helft aan mijn vriend omdat ik na een paar hapjes genoeg heb van al die zoetigheid :joy:
Lg Inge

2 „Gefällt mir“

Doe mij maar meloen, bosbessen en pistache! :heart_eyes: Maar dan zonder slagroom :wink:

3 „Gefällt mir“

Een lekkere keuze.
Zegt je ijspotje of ijsbeker? :slight_smile:

1 „Gefällt mir“

Ik denk dat Belgen eerder potje zeggen en Nederlanders het op bekertje houden.:upside_down_face:

2 „Gefällt mir“

Una porzione di melone, bacca della foreste e pistaccio? Prego! Een lekkere keuze :yum:

2 „Gefällt mir“

voor mij graag hazelnoot yummie

3 „Gefällt mir“

Oei, ik dacht dat we hier Nederlands/Duits zouden leren…
:heart_eyes:

3 „Gefällt mir“

Ik spreek ook geen Italiaans :grin:

Jaaa, hazelnoot is absoluut lekker :yum: :yum:

1 „Gefällt mir“

Ik ook niet🤗

1 „Gefällt mir“

een bolletje citroen, een bolletje chocola en een bolletje sinaasappel. En natuurlijk een groote portie slagroom erbij.:yum: En ik zal toch op mijn slanke lijn letten.:disappointed_relieved: Na ja, eén maal is geen maal.:grin:

2 „Gefällt mir“

Lekker, Mike.
Maak je geen zorgen. Leg gewoon een andere klemtoon op calorieën, bijv. calo rien :fr::wink:

2 „Gefällt mir“

:joy: