DVD-Tipp: Serie – Dokter Deen

Dokter Deen ist eine niederländische Fernsehserie, in deren Mittelpunkt die Hausärztin Maria Deen steht, die eine Praxis auf der Nordseeinsel Vlieland hat.

Deutlich gesprochen und durchaus spannend und unterhaltsam. Ausserdem bekommt man einen Eindruck von der Insel. Bislang sind drei Staffeln (nl: seizoenen) erschienen.

Die Serie ist auf DVD erhältlich und kann auch über die Internetseite Uitzending Gemist geschaut werden:

3 „Gefällt mir“

Toller Tipp, danke! Das finde ich wirklich :slight_smile:

Van deze serie heb ik genoten !
Het is nog niet helemaal duidelijk of er nog een seizoen Dokter Deen komt, maar wat mij betreft hoop ik van wel :+1:

2 „Gefällt mir“

Na de cliffhanger waarmee seizoen drei eindigde moet er eigenlijk wel een vierde seizoen volgen …

1 „Gefällt mir“

Omroep Max , die de serie produceert, is een kleine omroep en misschien hebben ze te weinig budget om nog een serie Dokter Deen te maken.

We houden het in de gaten …

Na de cliffhanger waarmee seizoen drei eindigde …

drei moet natuurlijk DRIE zijn. Wat lijken Duits en Nederlands toch op elkaar :wink:

2 „Gefällt mir“

Ik hou ook van Dokter Deen.

Goed nieuws het gaat verder. :heart_eyes:

2 „Gefällt mir“

Oh fijn Beatrice! Dank je wel.

@Annemarie zal dat ook wel goed nieuws vinden. En @Anne en @Ulrike :wink:

1 „Gefällt mir“

Je gelooft het niet, maar ik heb er inderdaad gewoon overheen gelezen, tot ik jouw verbeteringsbijdrage las… oh hoe erg :disappointed_relieved:.
Maar dat bevestigd wel jouw stelling :innocent:

1 „Gefällt mir“

Laten jullie het me weten als de laatste seizoen begint ??
Misschien kan ik het dan weer op “uitzending gemist” kijken :relaxed:
Ik wacht er al lang op een oplossing van de laatste aflevering :disappointed_relieved:

1 „Gefällt mir“