De luizenmoeder, succesvolste TV-serie sinds jaren!

Aangepast aan de situatie in Duitsland, met Duitse spelers.

En op welke tv-zender wordt dit getoond?
Ik zou er graag willen mee spelen…

Die Läusemutter wird auf SAT1 zu sehen sein, allerdings ist noch nicht bekannt, ab wann. Die Dreharbeiten laufen noch.

Danke. Dann kann ich mir die kurzen Szenen ja in beiden Sprachen ansehen und verstehe die Pointen besser. Ich finde de Luizenmoeder gut und hoffe, der Humor wird auf Deutsch richtig übersetzt.

Goedin2018

Ik zou er graag willen mee spelen…

Maar dat gaat toch helemaal niet Freyja, je bent hier al de hele dag.:grinning:

3 „Gefällt mir“

Dan zal ik voor deze keer mijn principe over boord moeten gooien en SAT 1 gaan kijken, normaliter kijk ik überhaupt geen commerciële zenders.
Bovendien kunnen we dan ook eens precies zien hoe het ondertussen met de Duitse humor gesteld is.

3 „Gefällt mir“

Ik heb een opleiding in improvisatietheater. Ik zal dan de verrassingsgast zijn.:rofl::upside_down_face:

2 „Gefällt mir“

Dat wordt echt een verrassing jou een keer op TV te mogen zien, alleen daarom ga ik er al voor zitten. :wink:

3 „Gefällt mir“

De nieuwe serie van de luizenmoeder begint weer a.s. Zondag, 10 feb | NPO 3 HD | 20.25 uur

4 „Gefällt mir“
De luizenmoeder voor gitaar en piano

Download nu de gitaarakkoorden van “Hallo Allemaal” de Luizenmoeder – Evert Groendijk

Hallo allemaal- de Luizenmoeder (piano tutorial) - YouTube

1 „Gefällt mir“

Iedereen kan het gaan zien om 21.10 uur vanavond via BVN-Live. Laat het je niet ontgaan.

Hier verdere informatie:
https://www.bvn.tv/bvn-app/

https://www.bvn.tv/gids/

1 „Gefällt mir“

De Luizenmoeder bijna 4 miljoen kijkers, op de eerste plaats ! Wel even terug naar de 10e februari a.u.b. als je de link gebruikt.

https://kijkonderzoek.nl/component/com_kijkcijfers/Itemid,133/file,d1-0-0-p

Hoi Hans, ben nog een beginner…, ben benieuwd, war “bovendien moet je wel tegen een stootje kunnen” bedoelt !? Kun je dat voor mij verhalen!?:smiley: dankje well!

Hallo Kaete,

Nicht allzu empfindlich sein, heißt es frei übersetzt !

Taaltip voor Kaete

verhalen = vertalen
dankje well = dankjewel

Aah, weer iets nieuws geleert! Naturlijk vertalen :wink:…, soms tip ik te snel op mijn mobiltje, ik vind het ook handlijker, thuis op mijn Computer te schrijfen…, dat is niet zo pitteklein. Je kunt mij alsjeblieft verbeteren, dat zou leuk zijn! Groetjes

Ah, weer iets nieuws geleerd (of: te weten gekomen). Natuurlijk bedoelde ik vertalen! Soms tik ik te snel op mijn mobiel, ik vind het dus ook handiger om thuis mijn computer te gebruiken, het toetsenbord is niet zo piepklein. Kunnen jullie mij….

Goed gedaan!

Groetjes
Gabi

2 „Gefällt mir“

Ik ben nieuwsgierig. Wie is jou favoriet bij de luizenmoeder?
En heb je het nieuw liedje van Juf Ank al geleerd? :wink:

Mijn favoriet en natuurlijk het liedje van Juf Ank:

Voor mij is het Juf Helma. Het is gewoon cool, omdat ze door hun standpunten trekt, zonder afgeleid te worden door andere gezichtspunten, bijvoorbeeld in de aflevering “Winterklaas”.
Nooit onder de indruk van Directeur Anton, zoals je al in het eerste seizoen had leren kennen. En de manier hoe ze iets zegt. Ik lig echt dubbel. :rofl:
,Ze zijn bijna twaalf. Die roken binnenkort zelf ook, als het goed is.’’
Om dan tegen een student te zeggen: ,De hele vakantie in Dresden? Ach kind, daar lijkt me geen ene reet aan.’’
En ook met het brandalarm, Juf Ank laat haar klaas een nieuw liedje leren:
Brand, brand, brand,
niks aan de hand!
We zijn niet bang,
we lopen rustig op de gang.
Zij aan zij
netjes in een rij
naar het plein, plein, plein,
waar we alle veilig zijn.
Maar Juf Helma. Zonder af te wachten op het oefenbrandalarm stuurt ze de klas gewoon naar buiten. :rofl:

2 „Gefällt mir“

Niet vergeten vanavond ca.21.10 uur op BVN, de begintijden van de uitzendingen zijn niet zo precies te nemen, vaak een paar minuten later, dus even geduld soms.
De app werkt eigenlijk goed, maar het schijnt dat de internetversie nu en dan niet goed werkt.
Veel plezier vanavond !

1 „Gefällt mir“

in Nederland waarschijnlijk een blockbuster.