De FEBO krijgt een eigen kledinglijn

De Febo, wie kent hem niet. Ik geloof niet dat er iets meer typisch Nederlands is dan lekker een „kroketje uit de muur trekken“. Hoewel ik al heel lang geen filiaal van de FEBO meer gezien heb, doen ze het blijkbaar nog steeds erg goed. Reden genoeg dus om een eigen kledinglijn te beginnen… :smile: En niet zomaar een kledinglijn - het gaat vooral om joggingbroeken en badslippers. Eigenlijk precies de standaardoutfit van de vermeende „FEBO-ganger“… :slight_smile:

Zoals ik al tegen Nederlandse vrienden zei: Ben ik toevallig in een tijdmachine terechtgekomen en is het nu 1 april in plaats van augustus?

4 „Gefällt mir“

Dat meen je niet :open_mouth: Voelt een beetje jaren negentig… sokken in de sandalen, joggingbroeken enzv. :wink:

1 „Gefällt mir“

Ben ik té sarcastisch als ik verwacht dat de maten vanaf XXL beginnen?

3 „Gefällt mir“

Ja :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 „Gefällt mir“

Ik.
Grappig, daar hoor ik in 17 jaar voor het eerst van. :blush:
Blijkt in mijn omgeving niet te bestaan.

3 „Gefällt mir“

Ich kenne FEBO nicht.
Das ist wohl eine Bildungslücke. :grinning:

2 „Gefällt mir“

Definitiv, @Wolf! :smile:

Ik heb er in het Gooi ook nog nooit een gezien, @hadedeha, maar in Amsterdam schijnen ze bijvoorbeeld toch erg goed vertegenwoordigd te zijn. Sowieso meer in de grotere steden, denk ik.

2 „Gefällt mir“

:astonished:

Anno 2016 telt de keten volgens eigen opgave 69 vestigingen waarvan 26 in Amsterdam.
Bron: Febo (snackbar) - Wikipedia

En hier kan je kijken of er eentje in je buurt is: http://www.febo.nl/locaties/ :wink: Of in de buurt van waar je vaak naartoe gaat :wink:

2 „Gefällt mir“

Grappig, in de gebieden waar ik gewoond/gewerkt/gestudeerd heb, zitten er inderdaad bijzonder weinig. :smile: Misschien zitten er ook wel een paar dichter bij de grens!

1 „Gefällt mir“

Haha, jetzt check ich das erst, das ist eigentlich ein Imbiß? :smiley:

:frowning:

1 „Gefällt mir“

Dat dacht ik al! Ik bedoel dat heel wat mensen niet aan het eten gaan denken maar aan een kledingzaak (hoewel Maartje dat wel goed heeft uitgelegd :slight_smile: )

2 „Gefällt mir“

Von Namen her, HEMA → FEBO :smile:

Dachte so in die Richtung :sunglasses:

Klopt! :slight_smile:

2 „Gefällt mir“

Bij de naam FEBO denk ik zelfs niet aan “eten”!