Ben een tijdje weg (Loes)

hallo lieve mensen,

ik ben net terug van vakantie, waar ik helaas iets beleefd heb, waar ik nog een tijdje moelijkheden mee zal hebben.

Ik ben op een schip, ver weg van het vaste land, gestoken door een wesp. Ik weet, dat ik daar allergisch op reageer. Dit keer was het heel heftig, het schip moest omdraaien (niet zo gemakkelijk in de Waddenzee) en terug naar de Hallig…Ik heb weliswaar medecijnen daar tegen altijd bij me, maar de noodzakelijke Epi-Pen is op het moment niet ter beschikking en dat was het grote probleem.

Helicopter met arts aan boord moest komen, door een onweer door moeten vliegen en ik bijna gestikt. Het ergste was, dat mijn man en onze kleindochter, op het schip terug moesten blijven, niet wetende of ze mij nog levend terug zagen.

Hier moet ik echt even een tijdje over na denken en het hele verhaal verwerken. Ik weet, dat dit absoluut geen leuk verhaal is, maar voor mij belangrijk, dat jullie weten waarom ik mij hier niet meld.

Groetjes

Loes

6 „Gefällt mir“

Lieve Loes,

Wat een naar verhaal zeg! ik kan mij voorstellen, dat je je even terugtrekt om alls te verwerken.

Sterkte met alles.

Kitty.

2 „Gefällt mir“

Wat vreselijk. Ik kan me goed voorstellen hoe je je voelt. Ik wens je sterkte zoals Kitty al zei.

2 „Gefällt mir“

O jee Loes, dat moet ontzettend schrikken geweest zijn voor jullie allemaal.

Doe het rustig aan joh en pas goed op jezelf. Het forum loopt niet weg.

2 „Gefällt mir“

Sterkte Loes, met het werverken van deze nare belevenis.

1 „Gefällt mir“

Wat vreselijk Loes. Ik hoop dat je je gauw beter gaat voelen!

Ja, we hebben al maanden een medicijnentekort.
Ik merk het elke dag in de apotheek.

Neem je de tijd die je nodig hebt.
Sterkte, Loes :slightly_smiling_face:

2 „Gefällt mir“

Hallo allemaal,

als eerste wens ik jullie een gelukkig en gezond 2019!

Het hele verhaal van de afgelopen zomer heeft nog een heel naar staartje voor mij gehad. Ik moest bijna de hele zomer binnen zitten of naar binnen rennen zodra er een wesp of ander naar steekbeest in mijn buurt kwam… Niet leuk dus…

Sinds 2 weken heb ik pas een EPI-Pen, nu het seizoen voorbij is. Maar goed, in ieder geval heb ik wat voor de volgende zomer.

Ik zal ook in de toekomst niet veel hier in het forum zijn, omdat ik heel vaak naar Nederland moet, om mijn zus in de mantelzorg van onze moeder moet ondersteunen. Moeder is bijna 89 en zwaar dement.

Het heeft dus eigenlijk weinig zin om langer in het forum te blijven. Ik weet alleen niet met wie ik me in verbinding moet zetten om mijn account te verwijderen.

Iemand een idee??

Groetjes

Loes

1 „Gefällt mir“

Hallo, Loes,

jammer dat je ons gaat verlaten, maar wel begrijpelijk.

@ralf en @alex, lezen jullie even mee i.v.m. het verwijderen van een account?

1 „Gefällt mir“

Ik reageer zo even via een PM op @anon59418901.

1 „Gefällt mir“