App: Quizduell/ quizduel

Sinds vandaag speel ik ook quizduel in het Nederlands. Eindelijk kon ik het in het Nederlands vinden, dit kon met mijn oude smartphone helaas niet. Hier kan men een heleboel (nieuwe) Nederlandse begrippen oppikken maar ook meer over o.a. de Nederlandse cultuur (en de BN’ers :innocent:) leren.

Net andersom is het dan met de Duitse versie voor de Nederlanders en Belgen :wink:

5 „Gefällt mir“

Wäre das auch etwas für Anfänger, Jessi? Oder doch mehr für Leute mit etwas fortgeschritteneren Niederländisch-Kenntnissen?

Dat is een goede vraag. Ik denk dat het wel afhankelijk van de categorieën is - eten & drinken is bijv. makkelijker dan lichaam & geest… maar omdat het samenhoort denk ik, dat het wel voor mensen is vanaf het niveau A2-B1. Nou, misschien even lekker uittesten en kijken of het lukt. Als niet kan je de app heel snel weer verwijderen… :wink:

1 „Gefällt mir“

Danke Jessi.

Ich würde also sagen - traut euch, und probiert es aus :slight_smile:

Als iemand quizduel in het Nederlands speelt: laat het me graag weten (mag ook via pb)… :slight_smile:

Ik speel het af en toe. Maar er zijn veel vragen, bijvoorbeeld over de politiek of de geschiedenis van Nederland, waar ik grote problemen mee heb. Ik win soms nog steeds :wink:

2 „Gefällt mir“

Ik download 'm vanavond ook weer eens… :smile: Eens zien of ik mijn gebruikersnaam nog weet!

1 „Gefällt mir“

Nou, ik wel als het over de BN’ers gaat :smiley: