Een leuk spelletje en daarbij nog taal oefenen, beter gaat het niet. In tegenstelling tot jouw letters, die zijn nogal lui.
A _ _ _ _ _
Een leuk spelletje en daarbij nog taal oefenen, beter gaat het niet. In tegenstelling tot jouw letters, die zijn nogal lui.
A _ _ _ _ _
Misschien zijn de letters ook A P E Z A T en liggen met hoofdpijn in bed?
Dat kan niet, ik heb ze net gezien, vrolijk en in topvorm.
A _ E _ _ _
Ik heb ze gezocht maar ik kon ze niet vinden. Waar heb jíj die gezien? In jouw A G E N D A ?
Ja hoor in mijn agenda hadden ze een schuilplaats gevonden.
Kijk eens in jouw agenda of daar ook een nieuw woord staat.
Wat er in jouw agenda staat weet ik niet, maar in mijn agenda staat:
(6) B_ _ _ _ _
Ik hoop natuurlijk dat de woorden in jouw agenda niet BANAAL zijn.
Nee, die zijn heel belangrijk, daarom heb ik ze ook opgeschreven. - Twee letters kan ik er nu al rood aankruisen.
B _ _ A A _
Na rijp BERAAD met mijn eigen aganda kom ik tot de conclusie dat het echt een belangrijk woord moet zijn.
In dit geval staan er andere afspraken in jouw agenda, want jouw letters stemmen niet met mijn letters niet overeen.
B _ _ A A _
Het is in gebruikelijker om niet na stemmen te zetten.
Staat in jouw agenda soms een date met een
BOSAAP
Nu heb je me echt betrapt. Maar psst, zeg dat niet an Günther. - Helaas kan mijn bosaap niet lezen, daarom brengt hij ook geen nieuwe letter mee naar onze date.
B _ _ A A _
Deze verklaring krijgt nu een nare BIJSMAAK
Iedereen heeft twee zijden, weet je dat nog niet . — De bosaap kan niet lezen en jij niet tellen. Maar je hebt toch geluk, je hebt de twééde letter gevonden.
B IJ _ A A _
Tjongejonge daar heb ik me in een netelige situatie gewerkt. M’n BIJNAAM is blijkbaar “Ontelbaar” .
Jouw bijnaam zou beter ‘De onzichtbare’ zijn, want onzichtbaar zijn ook weer de ontbrekende letters.
B IJ _ A A _
Heb je nog je BIJBAAN als de beste oma ter wereld?
Jazeker, die heb ik nog, maar vaak is dat geen bijbaan maar een fulltimebaan. Omdat ik nu een beetje rust nodig heb, mag jij het volgende woord bedenken.
Dat zou niet zo afkeurend moeten klinken, je doet je werk goed. een goede baan. Ik ben.net een mooi woord tegengekomen, Ter verrassing een met vijf letters.
(5) S _ _ _ _
Heb je vanavond met S A L I E gekookt?