Woorden raden 2 tot 7

Een leuk spelletje en daarbij nog taal oefenen, beter gaat het niet. In tegenstelling tot jouw letters, die zijn nogal lui.

A _ _ _ _ _

1 „Gefällt mir“

Misschien zijn de letters ook A P E Z A T en liggen met hoofdpijn in bed?

1 „Gefällt mir“

Dat kan niet, ik heb ze net gezien, vrolijk en in topvorm.

A _ E _ _ _

1 „Gefällt mir“

Ik heb ze gezocht maar ik kon ze niet vinden. Waar heb jíj die gezien? In jouw A G E N D A ?

Ja hoor in mijn agenda hadden ze een schuilplaats gevonden.
Kijk eens in jouw agenda of daar ook een nieuw woord staat.

1 „Gefällt mir“

Wat er in jouw agenda staat weet ik niet, maar in mijn agenda staat:

(6) B_ _ _ _ _

1 „Gefällt mir“

Ik hoop natuurlijk dat de woorden in jouw agenda niet BANAAL zijn.

1 „Gefällt mir“

Nee, die zijn heel belangrijk, daarom heb ik ze ook opgeschreven. - Twee letters kan ik er nu al rood aankruisen.

B _ _ A A _

1 „Gefällt mir“

Na rijp BERAAD met mijn eigen aganda kom ik tot de conclusie dat het echt een belangrijk woord moet zijn.

1 „Gefällt mir“

In dit geval staan er andere afspraken in jouw agenda, want jouw letters stemmen niet met mijn letters niet overeen.

B _ _ A A _

1 „Gefällt mir“

Het is in :netherlands: gebruikelijker om niet na stemmen te zetten.

Staat in jouw agenda soms een date met een
BOSAAP :question:

2 „Gefällt mir“

Nu heb je me echt betrapt. Maar psst, zeg dat niet an Günther. - Helaas kan mijn bosaap niet lezen, daarom brengt hij ook geen nieuwe letter mee naar onze date.

B _ _ A A _

1 „Gefällt mir“

Deze verklaring krijgt nu een nare BIJSMAAK

1 „Gefällt mir“

Iedereen heeft twee zijden, weet je dat nog niet :joy:. — De bosaap kan niet lezen en jij niet tellen. Maar je hebt toch geluk, je hebt de twééde letter gevonden.

B IJ _ A A _

2 „Gefällt mir“

Tjongejonge daar heb ik me in een netelige situatie gewerkt. M’n BIJNAAM is blijkbaar “Ontelbaar” .

1 „Gefällt mir“

Jouw bijnaam zou beter ‘De onzichtbare’ zijn, want onzichtbaar zijn ook weer de ontbrekende letters.

B IJ _ A A _

1 „Gefällt mir“

Heb je nog je BIJBAAN als de beste oma ter wereld?

2 „Gefällt mir“

Jazeker, die heb ik nog, maar vaak is dat geen bijbaan maar een fulltimebaan. Omdat ik nu een beetje rust nodig heb, mag jij het volgende woord bedenken.

1 „Gefällt mir“

Dat zou niet zo afkeurend moeten klinken, je doet je werk goed. een goede baan. Ik ben.net een mooi woord tegengekomen, Ter verrassing een met vijf letters.

(5) S _ _ _ _

2 „Gefällt mir“

Heb je vanavond met S A L I E gekookt?