Woorden raden 2 tot 7

Voor mijn nieuwe laptop heb ik nu nog een ADAPTER gekocht.

1 „Gefällt mir“

En je denkt, dat je daarmee mijn woord kunt vinden? :rofl:

A _ _ _ _ _ _

Wij hebben weer zomerkoninkjes gegeten

:strawberry:

3 „Gefällt mir“

Kent Maya eigenlijk al letters uit ons ALFABET? Ik geloof het omdat ze een prachtige oma heeft.

2 „Gefällt mir“

Ja, inderdaad kent Maya bijna alle letters van het alfabet en zij kan ook heel korte woorden in grote letters lezen, maar ‚aardbei‘ en ‚alfabet‘ lukt vast en zeker nog niet.

A _ _ _ _ _ _

2 „Gefällt mir“

Kent jij een methode voor de biologische AFBRAAK van in water oplosbare stoffen?

1 „Gefällt mir“

Nu, vandaag werken de micro-organismen niet goed. De F en de A konden ze helaas niet afbreken.

A F _ _ A _ _

1 „Gefällt mir“

Momenteel is het vanwege het virus nog steeds belangrijk AFSTAND te houden.

4 „Gefällt mir“

Nu heb je al 5 uur afstand tot dit spelletje gehouden. Dat is voldoende, nu mag je even weer verder gaan.

4 „Gefällt mir“

Met een kleine tijdelijke afstand ga ik nu het nieuwe woord aanbieden.

(7) G _ _ _ _ _ _

Als het weer lekker weer is, zal ik graag weer de G A Z E L L E in de dierentuin bewonderen.

Dat doe maar, Chris en vraag de gazelle of ze misschien een letter heeft voor jouw. :blush:

2 „Gefällt mir“

Maya mag in Vaals alleen maar buiten sporten, want de G Y M Z A A L is nog dicht

2 „Gefällt mir“

Maya heeft geluk buiten sporten is ook veel gezonder en dan komt ook een letter erbij.

G _ _ _ _ _ L

1 „Gefällt mir“
voor Freyja

Ik denk dat Maya geluk heeft om buiten sporten te mogen te mogen sporten.

In het begin van zo’n raadsel is het een G O K S P E L de juiste letters te vinden.

1 „Gefällt mir“

Daarin ben ik het met jou eens. Een geluksvogeltje heeft voor jou een letter meegebracht.

G _ _ _ _ E L

1 „Gefällt mir“

Wij piekeren ons hier suf om jouw woord te raden, en jij zit er met een G N I F F E L en bekijkt al de verkeerd opgezochte letters.

2 „Gefällt mir“
Tip @Goedin2018
Tip @VerenaE

Ik hoop maar dat mensen mij geen GRIEZEL vinden als ik anderen corrigeer :stuck_out_tongue_closed_eyes:

4 „Gefällt mir“

Jij hebt gelijk, Verena. Ik zit over jouw opmerking te gniffelen, maar heel lief.:blush:

1 „Gefällt mir“

Nee dat is heel behulpzaam lieve Anja! En het brengt er ook nog eens een letter bij.

G R _ _ _ E L

1 „Gefällt mir“